Tillfälligheter


image2001


Hahaha. Igår när Fritjof och jag hängde så kom han på att vi faktiskt setts en gång i vuxen ålder. Jag fotade honom nämligen på Teatron!

Jag hade problem med att komma ihåg det hela först, men idag tittade jag på bilderna från den kvällen och en minnesbild dök upp.

Jag: Vad heter ni?
Fritjof: Fritjof!
Jag: Vad roligt, det är ett ovanligt namn! Jag har bara känt en Fritjof tidigare. Han var min bästis på dagis.
Fritjof: Jaha!

Lustigt att det visade sig vara Fritjof från dagis sedan, och att ingen av oss förstod det här vid tillfället.


Kommentarer
Postat av: Je suis une bra parti

Men han är ju vän med min vän Magnus (inte från dagis dock tyvärr)! Sverige är en plaskdamm and je suis inte längre en anka...puh!:)

Postat av: Nadja

Haha fan vad komiskt!

2008-01-05 @ 18:19:56
URL: http://thencloset.blogg.se
Postat av: Anna

NU blir ju jag supernyfiken på denna Fritjof, gick nämligen en sådan en klass under mig i Vasa Real i Vasastan. Är det samma som din Fritjof!?

2008-01-05 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback