Vad har hänt med alla playerkillar?

Jeh, jag träffar ju en kille väldigt oseriöst. Det vill säga, vi hånglar och vi dansar och vi åker hem tillsammans. Vi har ingen relation och vi är inte monogama. Han träffar två andra tjejer samtidigt och jag, ja, jag flänger runt och petar på de jag finner attraktiva. Det hela är helt fantastiskt. Han är känd som en notorisk playerkille och precis alla har varnat mig för honom.

Vilket bara uppmuntrat mig mer, eftersom att det är precis det jag söker nu.

Men något verkar ha hänt, här.


"Hur fan har du tid att träffa de där andra tjejerna egentligen? Du har ju bara varit med mig!"
"Ja, men jag har bestämt mig för att sluta träffa dem och fokusera på dig fullt ut."
"Va?"
"Titta, jag har köpt en tandborste åt dig!"
"Va?"
"Vi skulle få vackra barn tillsammans. Vi ska ha barn du och jag."
"VA?"
"Jag gillar Colette. Det är ett fint namn. Vårat barn ska heta Colette och nu behöver vi inte ha skydd heller. Får du barn så döper vi henne till Colette. För det ska bli en tjej också."
"VA?"
"Nu ska jag laga glutenfri mat åt dig!"
"Klocka är sex på morgonen!"
"Ja, men jag vill att du ska äta bra mat. Inte chips. Det är bara tjockisar som äter chips. Du får inte bli tjock."
"JAG VILL INTE ATT DU SKA SLUTA TRÄFFA DE ANDRA TJEJERNA!"
"Jaha! Jaja. Det är väl snarare ditt problem än mitt, i så fall! Sätt dig och var tyst nu så lagar jag mat så pratar vi inte om det där mer! Eller rök en cigg eller något, dumsnut!"



Han gör det enbart för att irritera mig! För att göra mig arg! Han vill skapa dramatik! Jag vet det!


Kommentarer
Postat av: Frida

Men det var ju ett ganska fint namn iaf :)

Postat av: Katja

Hahaha! Killar, att dom aldrig är som man vill att de ska vara!

2008-01-12 @ 17:24:41
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Fia

Hahahaha, Fan vilken rolig konversation. Det går käpp rätt åt helvete varje gång. Det är ju bara så det är men tragik är i alla fall komiskt.

2008-01-12 @ 17:36:59
URL: http://snailpower.blogg.se
Postat av: albin

Det är klart han retar dig, det är det ändå vi killar gör, retas och ljuger, manipulerar. Vi är allt igenom elaka hela bunten. Alla. Alltid.

2008-01-12 @ 18:55:07
Postat av: Elinleticia

Du smälter - erkänn!!! :)

2008-01-12 @ 22:13:40
URL: http://smuleliten.blogg.se
Postat av: mazon

hahahahaha :D

2008-01-13 @ 05:43:40
URL: http://inyourfacemf.wordpress.com
Postat av: top Chic.

Jag tycker iof att han var rätt skön och gullig.

2008-01-13 @ 06:04:05
URL: http://topchic.blogg.se
Postat av: Coco

Nej, han gör det inte för att irritera dig, tyvärr.
Han gör det för att se hur du skulle reagera om du får veta sanningen att han börjar bli kär i dig på riktigt.

/Coco, 41 år, växte upp med 4 bröder och har varit ihop med nja.. ett antal män (så ja, jag vet vad jag snackar om)

2008-01-13 @ 06:40:32
Postat av: Jakob

Han har fått en velour-knäpp, helt enkelt. Han vill bli pappa.

2008-01-13 @ 14:15:42
Postat av: stina

jag gillar playerkillar. skönt att slippa ha fullt ansvar för en kille. skönt att veta att om jag e med nån annan så e han också det. tycker inte om tanken på att nån kille tänker på bara mig medans jag tänker på massa olika killar.. hehe..

2008-01-13 @ 18:00:14
URL: http://contaqt.blogg.se
Postat av: Izz

jag tror att han försöker få dig att falla haha.. bra eller dåligt? vem vet

2008-01-13 @ 22:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback