Depptripp

Är lite deppad idag. Undrar hur jag ska få igenom allt jag vill och hur jag ska hinna med allt att göra.

Sedan är jag deppad över att jag, med den här hyran som kommer. Kommer att ha betalat totalt 12.000 för mycket i hyra under de två senaste månaderna. URK. Problemet med att bo med frilansare! Ibland har de cash, ibland inte!

Som tur är så brukar det jämna ut sig i längden, det vill säga att de tar mer kostnader när de får sina fakturor betalda. Men alltid jobbigt när det blir så här. Planering åt helvete, liksom.

Hoppas de får pengar snart. Då kan jag se fram emot att slippa betala hyra i fyra månader. I alla fall.




Kommentarer
Postat av: Mia

det där skulle jag bli skitförbannad över... eller hitta någon att bo med som faktiskt KAN betala sin hyra ;)

Postat av: Hanna Fridén

Mia: Ja, fast det kan de ju oftast. Ibland är det strul, dock, och de har inte pengar en period. Sedan får de en massa pengar i ett lass och så slipper jag betala hyra som kompensation. Så det jämnar ut sig i längden, även om det är irriterande.

2008-03-20 @ 14:01:50
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: Eluään

Jag hoppas att de får pengar snart så att du slipper betala så mycket i hyra. Och därmed hoppas jag även att du blir gladare! Jag kan försöka peppa dig genom att säga att du skriver otroligt bra.

2008-03-20 @ 14:11:15
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Emelie

Hehe, vill du veta en skitkul sak? Jag är en ny läsare och la till dig på bloggkoll. Skulle läsa på skolan och så hade skolan/kommunen BLOCKERAT din sida! Haha, varför? ;S

2008-03-20 @ 16:35:48
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: ullisar

hittade hit via en annan blogg som länkat till dig och din burberrysovtröja (snygg!). letade genast fram detta inlägg. trodde det skulle handla om johnyy! å jisses va besviken jag blev! fast det var bra ändå. men.. jag du förstår va!?

tjo!

2008-03-24 @ 22:55:46
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback