Jag kan också!

image2264
Stureplan ocensurerat


Hej! Random ölmärke som kan tänkas stoltsera på bilden, eller vilket ölmärke som helst!

Om ni skickar gratisöl till mig så lovar jag också att ta bilder där jag ser skitkåt ut med era flaskor. Precis som Viktor Barth-Kron här. Och även om Viktor ovan är väldigt söt, och säkert tilltalar en välbärgad samling män som spenderar vintrarna längs Greklands kuster med liknande pojkar vid sina sida, så lovar jag att även jag kan tilltala en god krets.


Den 22:a mars ska jag ha födelsedagsfest. Jag ska bjuda 150 häftiga människor. Och vi ska ha en stor fotovägg. För att vara lite lustiga. Skicka några dussin ölbackar till mig är ni gulliga, så kirrar jag bilderna. Min adress finns på Hitta.se


Jag vill inte ha skumpa. Då blir jag arg. Skicka ingen förbannad skumpa. Får bara magsår av sån skit.

Kommentarer
Postat av: Hampus Lundstedt

Wut! Fyller du också år den 22?? coolt

2008-03-09 @ 14:47:49
Postat av: Hanna Fridén

Hampus: Nä, jag fyller den 18:e! Men har fest den 22:a.

2008-03-09 @ 14:51:15
Postat av: Susse

Fint försök till att få gratis öl! :) Tror jag ska göra samma sak till mina fester. Då kanske tom någon dyker upp!

Postat av: tant h

jag blir så arg på dig när du inte läser jagochkarl.webblogg.se

jag blir så arg när jag inte ser henne bland dina länkar.

för
vet du vad? jag tror du skulle gilla henne. mycket. och hennes blogg och hennes kläder.
hon är cool.
hon hänger inte på stureplan, men hon är cool.
hon är banne mig en sådan tjej som förtjänar att bli skriven om av en bloggare med så många läsare som du.

jag kräver inte att du ska gilla henne eller bloggen. men du kan väl kolla in?
för hennes skull, inte för min.
för annars kommer jag sitta här i min bitterhet och vara sur över att min favoritbloggerskas visdomsord går helt till spillo.

hon heter förresten Rana och är smått underbar.

2008-03-09 @ 16:32:51
Postat av: Malin

Hanna, du söta rar. Vilka krav behöver man uppfylla för att få komma på ditt partaj? Maila!

/ Oerfaren journalist

2008-03-09 @ 17:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback