Katta och jag i min hiss

Jag vill hedra Katta och min hiss.

 Katta och jag i min hiss

KATARINA (PARIS HILTON) EKBLAD TILL VÄNSTER HAR PÅ SIG:

Hårsmycke: Okänt ursprung.
Jacka: Röda arméns utförsäljning, 3,5 miljoner kr.
Linne: HM, ca 150 kr.
Byxor: Gröna kritstrecksbyxor, Lip Service, 500 kr.
Strumpor: Stayups, stöldgods från expojkvän.
Sandaletter: ca 200 kr.

HANNA (JUDEN) FRIDÉN TILL HÖGER HAR PÅ SIG:

Vantar: Kalle Anka & C:O med praktiska SMS-tummar!
Kavaj: Stella Mcartney, HM. 700 kr.
Spetstopp: Indiska, ca 300 kr.
Vit dubbelknäppt väst: Gina Tricot, 249 kr.
Byxor: Hundbajs i orakat benhår, 750 000 kr.
Kilklacksstövletter: Ten Points, 998 kr.


Anus bananus.

Kommentarer
Postat av: Sezierra

Hej
Är det ok om jag lånar halva bilden som är i det här inlägget för att komplitera ett inlägg om dig? För övrigt ett gratis till Ztv grejen... du har kommit långt sedan jag började läsa din blogg. Det är kul att se när en person som är lika gammal som en själv kommer någonstans medans en själv snarare är hemlös än framgångsrik.
Krya på dig.
Sezierra

(Lathund för att komma till inlägget med bilden, utan att behöva leta sig fram till 06-05-18)http://frankincense.blogg.se/180506173604_katta_och_jag_i_min_hiss.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback