Sändning 22:30 ZTV

Sändning ikväll. Programmet handlar om uppmärksamhet och att synas. Gäster i studion är Tony Cederteg, programledare i Streetsmart och Tommie X från Kitty on the Catwalk. Förutom det har vi ett stort gosedjur utklätt till Calle Schulman eftersom att han med mycket kort varsel avbokade på grund av tidsbrist. Det ska vi ha roligt med, vet ni.

Vi ska dissa jantelagsidioter som hatar folk som syns också. Det ska bli roligt.

Förutom det så kommer vi att se två tjejer som båda bloggar men som ändå är mycket olika varandra i Stylingdduellen. Den här gången blir det
Kissie och Emilie Rinse. Enkel nutidsstil möter punkigt åttiotal!

21:55 kör vi livepuffen. Därefter börjar Streetsmart med Tony och Karin Winther och 22:30 kör mitt program igång! På ZTV som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Emeliie

Hej! Var gärna med i min tävling - Du kan vinna en mascara från Yves Rocher med curl effekt!

Ha det bra! /Emelie

Postat av: Hanna P

fan vad synd att vi inte har ztv, den där duellen hade jag gärna sett!

2008-03-26 @ 19:45:26
URL: http://hannapannapersson.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Hej hanna. min systerdotter frågade på msn för en tid sedan "hur ska jag klä mig för att passa in". Tjejen är snart 11. Vad svarar man på det? ...jag mådde illa, ville börja gråta och kände mig otroligt maktlös. Jag försökte vara peppande, uppmuntrande och politiskt korrekt, men frågade mig istället: får jag mer uppmärksamhet för att jag har ett visst plagg? blir jag populärare bara för att jag går klädd på ett visst sätt? ...jag vet inte. jag hoppas inte det. Är människan verkligen så ytlig?

lycka till ikväll. pga att jag bor utomlands ser jag programmet via internet senare i natt. you go. ciao

2008-03-26 @ 20:32:57
URL: http://imea.blogg.se
Postat av: Mill

haha du e så söt Hanna.

Fast ikväll så kommr jag titta på sista avsnittet av girls of the playboy mansion istället.

kram

2008-03-26 @ 22:04:14
Postat av: Emmahnamahna

"stort gosedjur utklätt till Calle Schulman"
hahaha jag kommer iaf sitta bänkad :D

2008-03-26 @ 22:06:21
URL: http://enmammut.blogg.se
Postat av: Susse

Mer Hanna i rutan! Tycker programmet är alldeles för kort. Du är så jäkla skön!

2008-03-26 @ 22:51:40
URL: http://sussetorarpsbacke.blogspot.com
Postat av: q

är inte programmet 1h, så var det väll de första gångerna. Har ni ändrat till 30min?

2008-03-26 @ 23:18:31
Postat av: Karin

Åhh hanna! Nu kan jag se Z-tv fast jag bor utomlands! Är det du som fixat, har min röst blivit hörd här på min blogg!!

Tack, du är grym!

nu ska jag kolla in kvällens program, än har jag endast sett stylingduellen,,

2008-03-26 @ 23:55:36
Postat av: Päron

Zappade runt på televisionen och satte jordnötterna i halsen för en satans cool programledare på ZTV!!

Nu har jag lagt in en påminnelse till min överfyllda hjärna. Onsdag 22.29; fan det va nåt jag skulle se ikväll...hmm..ekvalls debattprogram, nä ikväll vare hon, med värsta utstyrseln (stavning??) och med den asgrymma rösten som jag skulle se på.

2008-03-27 @ 00:32:45
Postat av: Mia

helfestligt hurru ;)

hur bar du dig åt egentligen? för att komma till ztv? fick du gå den svåra vägen eller kom du in på bananskal?

http://textbook-stuff.com

2008-03-27 @ 07:03:30
URL: http://textbook-stuff.com
Postat av: U.

Åh! Kitty on the catwalk! Gosedjur/Schulman! Det låter som ett otroligt roligt innehåll, jag har sett alla dina program hittills men brukar unna mig att titta på dem på internet, medan jag äter lite choklad en fredagkväll eller så. du är för bra för mgi för att vara förpassad till onsdagkvällarna. Men jag återkommer med en total recension sedan :P

2008-03-27 @ 11:57:17
URL: http://nettelblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback