Sändning ikväll

Okej! Ikväll igen då! Sändning.

Klockan 21:55 börjar jag. Då ska jag göra absolut ingenting i fem minuter. Framför kameran. Klia mig i röven och bli sminkad, typ. Eller röka. Inte göra något. I fem minuter. I TV.

Vet inte varför, men så är det.

Efter det sänds Street Smart med Karin Winther och Tony Cederteg. Efter det, det vill säga 22:30, så börjar MITT program. Hurra hurra!

Se på programmet då! Se! Se!
Jag har gjort lika kackiga bilder till programmet också! Hade bara tre timmar på mig! 13 bilder! Säger väl sig självt!

Se programmet!

Kommentarer
Postat av: josefin

My goodness, din blogg är det bästa hittills! Inte direkt en kommentar på det här inlägget, men, ja. Du är fantastisk. Nu skall jag läsa arkiven.

2008-03-05 @ 19:48:13
Postat av: Jonka

haha, fan vilken töntig dialekt du har. det trodde jag aldrig.

Postat av: elsa

hihi jag kollar på tv på dig nu sötis;)

2008-03-05 @ 21:58:35
Postat av: mrr

Fattade inte vad programmet handlade om..
Men ja kollade bara 30 sekunder

2008-03-05 @ 22:01:29
Postat av: Susse

SJÄLVKLART kommer jag titta. :)

2008-03-05 @ 22:01:55
URL: http://sussetorarpsbacke.blogspot.com
Postat av: Mikey

Du är så fin i din lilla mini-dokusåpa :) Verkligen!

Och du har utvecklats helt sjukt mycket som tv-person sen första programmet, det är häftigt att se. Heja!

2008-03-05 @ 22:02:00
URL: http://diegesen.blogspot.com/
Postat av: mrr

hmm, nu ber jag dig om en tjänst..
Snackar med nägra människor som jobbar med att göra Artificiell Intelligens.. Jag försöker övertyga dem att det är jävligt farligt för framtiden. Nämn det i TV..alla borde veta vad forskarna pular med och hur nära de är. Blir arg på att så få människor bestämmer framtiden för så många!

2008-03-05 @ 22:07:32
Postat av: elle

i den senaste elle så finns det en modell med som liknar dig sjukt mycket enligt mig! You should check her out..
"Tingeling" sidorna 144-151.

2008-03-05 @ 22:17:40
Postat av: Ida

haha vad rolig du e. vad e det för dialekt du fått? :D fina rosa kläder!

2008-03-05 @ 22:55:14
Postat av: z

Vadan göteborskan????

2008-03-06 @ 05:44:32
Postat av: sanny

trevloigt, vad är det för program då?

2008-03-06 @ 07:33:41
URL: http://sannyt.blogg.se
Postat av: Ida

Du var grymt snyggt sminkad igårkväll och nu verkar du få till det oxå i programmet! BRABRA!

2008-03-06 @ 09:41:42
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: Gossip Gal

Ha en bra dag!!

2008-03-06 @ 10:53:37
Postat av: Miss Lyckad

COOL!

Jag köpte en TV igår,
har inte haft en på två år,
så nu kan jag SE DIG=)!

http://miss-lyckad.blogspot.com/

/ Miss Lyckad -The Life of a Manic Depressive -

2008-03-06 @ 10:55:26
URL: http://miss-lyckad.blogspot.com/
Postat av: blaim

Gah, jag missade!!

faan. Säg till när det finns uppe på nätet för att titta på :)

2008-03-06 @ 11:20:38
URL: http://blaim.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag såg det, men utav en slump faktiskt, satt och blippade mellan kanalerna när jag halkade in. Det var coolt att se dig in action : )

2008-03-06 @ 11:23:05
URL: http://kristallicierad.blogg.se
Postat av: Liss

Hej hej! Vilken kanal kan man se dig på?

2008-03-06 @ 12:25:45
URL: http://www.metrobloggen.se/liss
Postat av: andreas

Du är grym!

2008-03-06 @ 19:30:45
URL: http://nyafinland.blogspot.com
Postat av: Hanna Fridén

josefin: Tack, vad glad jag blir!

Jonka: Haha, vilken av dem? Stockholmskan, göteborskan eller den där tredje... konstiga... odefinierbara?

elsa: Hoppad du gillade det!

mrr: Trender ur ett socialpsykologiskt perspektiv!

Susse: Hoppas du gillade det! :D

Mikey: Tack, vad roligt! Och ja, det går bättre och bättre för varje gång. När jag kör solo går det nästan bäst.

mrr: Jag är nog inte rätt person, jag gillar artificiell intelligens och ser fram emot ett samhälle integrerat med robotar. Även om jag, tyvärr, nog inte kommer hinna se det.

elle: Spännande! Ska kolla upp :)

Ida: Hähähä, dialekten, ja, jag vet inte riktigt var den kommer ifrån. Det är lite speciellt. Jag bara låter så! Men inte alltid, jag skiftar mellan tre olika. Hör det inte själv, dock.

fen: Tack! Vad roligt att höra! Jag hoppas och tror att jag är ganska sympatisk. Jag kan verka hård och kärv i bloggen, men är faktiskt snäll och glad. Är bara sådär hård som jag kan bli när jag blir arg. Eller när man talar om något riktigt allvarligt. Tack, återigen! Känns jättebra att höra.

z: Häääh, ehhh, jag vet inte riktigt. Den har alltid funnits där. Lustigt egentligen, jag har inte just varit i Göteborg något alls. Känner bara ett fåtal Göteborgare också. Men den finns där ändå.

sanny: Programmet är mixat med seriös diskussion och humoristiska avbrott!

Ida: Tack! Jag är var också skitnöjd med sminket. Vår makeupartist är grym!

Miss Lyckad: Åh, haha! Jag är också en sådan där som knappt tittar på TV, man har ju så mycket annat för mig. Men vad kul! :)

blaim: Borde vara uppe nu!

Sandra: Hoppas du tyckte att programmet var kul också :)!

Liss: ZTV! På onsdagar. Annars kan man titta på webben också, ztv.se

andreas: Tack! Glad jag blir!

2008-03-07 @ 10:14:51
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: Maja

nu har jag precis tittat på hemsidan.. kul, kul. fast trots att gästerna hade ganska "fega" outfits på sig (specillet om man jämför med din as balla rosa), så tycker jag nog att det blev lite jobbigt när du snackade om dem som i stort sett tråkiga i sina svarta och vita kläder.. De såg ju ganska obekväma ut. Men var det meningen så var det ju ändå ganska kul! hehe..

Annars ville jag bara säga att du är så himla söt! håller förresten med om det där som någon skrev om modellen i senaste numret av elle, har också tänkt på det!

2008-03-07 @ 22:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback