Stockholms vassaste käkar

image2255
Foto: Mathias Nordgren,
Stureplan.se

Jag tittar lite på den här bilden av mig och Melissa Topac från White Room i onsdags. Och jag tänker, jag tänker att jag förmodligen, utan tvivel, har stockholms absolut vassaste käkben.

Sedan tänker jag om det finns någon praktiskt användning, ja, förutom att det blir särdeles lätt att transa, dårå.

Hacka lök?
Öppna flaskor?
Skära korv?

Jag kan använda käkbenen som trumpinnar. Det vet jag. Och knacka på dörrar med dem. Det går hur bra som helst. Men Stockholms vassaste käkben borde rimligen gå att användas till något mer. Synd att slösa bort. Förslag?

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha, du är rolig!

2008-03-07 @ 10:37:12
Postat av: en annan emma

grymt! har aldrig sett så otroligt skarpa käkben förr!
snygg bild för övrigt.
ha det fint!
/emma (fotografen ^^)

Postat av: Angelica

Första gången jag kikar in på din blogg, den är skitskoj!

Ta hand om dig

2008-03-07 @ 15:17:43
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se
Postat av: Karin

Jag tycker dina käkben är jättesnygga :D

2008-03-07 @ 17:17:59
Postat av: Anonym

du ser ut som Paolo Roberto i stockholmsnatt!!!

2008-03-08 @ 18:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback