Stylinguellen, vill du vara med?

Imorgon ska vi spela in stylingduellen till mitt program ZTV-presenterar igen! klockan 13:00 på Söder är tanken.

Men är det inte lite trist att vi bara kör med mina kompisar hela tiden? Vill kanske inte någon bloggläsare eller bloggare vara med? Konceptet går ut på att man släpper in två personer i en butik och låter dem styla sig efter ett tema. Det brukar bli skitroligt! Imorgon ska vi spela in ett öppet tema där man får göra vad man vill, tanken är att spela in det på Monki.

Så, vill ni vara med?

Maila mig på
[email protected] med motivering till varför just du tycker att du skulle vara grym i stylingduellen, eller om du vill och har en blogg så kan du länka till det här inlägget och skriva en motivering. Du får gärna skicka med en bild (Högst 150 kb) där du tycker att du stylar kul! Kom ihåg att vi gillar när man spexar loss, det blir roligare än om man bara tänker snyggt. Om inte annat i TV.

Kom ihåg att ni måste kunna vara på söder klockan 13:00 imorgon, tisdag.




Kommentarer
Postat av: Hanna P

tusan vad kul, synd jag bor i helt fel del av landet.

Postat av: Matilda

Åååh... Varför bor jag inte i Stockholm? Jag vill lätt vara med!

2008-03-10 @ 21:29:45
URL: http://www.pusspjett.com
Postat av: tw

sounds fun!

2008-03-11 @ 13:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback