En färdig syra utan galla

Idag dök tjocktarmskatarren upp, den gamla trotjänaren. Låg och led ett antal timmar. Det hjälpte föga att jag ätit jävligt idotiskt kvällen innan.

Faktum är att jag, när jag kortfattat började skriva det här, insåg att jag inte följer min rekommenderade diet alls.

Ni som  vet, ni vet om mitt sår i tjocktarmen. Det har inte läkt på 4 år nu - Har blivit lite snällare, som tur är, men ändock. Och detta är på grund av det faktum att jag vägrar leva på puré och kosttillskott.

Blä, äckligt!

Blä, leva på barmat? Fyfan i helvete.

Blä. Ni vet vad barnmat är, va? P förpackningarna står det saker som "speghetti med köttfärsås". Och det är nedmixa. Fyfan vad äckligt. Kan det inter stå så här? "Framställt av olika komponenter blahblah för att hjäpla allergiker och annars blagblahaha utsatta."

Skulle mycket mer gärna äta girshjärta än nermald spaghetti med köttfärsbajs.
Nermald mat, är som en färdig syra utan galla. Jag vet, ´hade anorexia/bulimia i 7 år, jag vet! Jag vet! JAG VET!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag som tycker spaghetti med köttfärsås är gott! Fast den ska vara kall, annars smakar den bajs. Åt en burk senast inatt. Gött.

2007-08-09 @ 12:13:33
URL: http://sofiaw.wordpress.com/
Postat av: Milks

En ond kombination av dålig magmun, dåligt imunförsvar och tandställning resulterar ofta i jättehemnska afte-munsår. Då kan jag inte äta något annat än mjölk, men det kan man ju inte leva på så det brukar sluta med att jag äter barnmatsburkar. Jag tycker faktiskt att det är helt ok. Örtagårdsgryta och lax med potatis och örter funkar iallafall för mej. Fast alla runt omkring mej tycker att jag är ett äckligt freak.

2007-08-14 @ 16:51:18
URL: http://milks.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0