11 december 2006

11dec06Dressed down and very, very förkyld.

Dagens outfit

Stora glasögon med tjocka bågar: Björn Borg. Från
Retrobågar el. Spectacles of Africa.
Skjorta: The shirt factory.
Midjehöga hängselbyxor (stildetalj: för korta): HM, Brunogallerian.
Kängor: Dr. Martens Air Wair.

Glasögonen är verkligen underbara, jag måste bara sätta i nytt glas i dem så att de matchar min styrka. Jag hade nog tänkt slänga på min mor eller någon annan en hög glasögon när de besökar Polen, jag har vissa fördomar om att det bör bli billigare då ALLT är skitbilligt i Polen!

EMESEN:

Martin K säger:
Jag är glad att jag har fått ett litet jobb. ^^
Hanna Fridén säger:
Ja!
Hanna Fridén säger:
HEJA MARTIN HEJA MARTIN!
Martin K säger:
^_____________^
Martin K säger:
Jag kommer ha råd att äta mig RIKTIGT FET!
Hanna Fridén säger:
Eller supa små läckerbitar under bordet och sedan flå dem levande och bära deras skinn!


Men det tyckte inte Martin lät lika kul.

Som ni förmodligen märker så är blogg.se väldigt, väldigt dåligt just nu. Jag försökte posta det här inlägget vid 19.00, typ!

Kommentarer
Postat av: Mia

Krya på sig, lilla förkylningsflickan! Snyggt outfit - som vanligt:-)

Postat av: kerstin

Jag tycker du ser toppenfin ut för att vara förkyld... Krya på dig. Kram.

2006-12-12 @ 07:50:30
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Linda

Dina ben är långa som tallar! :D

2006-12-12 @ 18:08:36
Postat av: daivd

fyfan va äckligt.

2006-12-13 @ 12:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback