Nyligen publicerat.

Ah, jag gillar när jag ser mina jobb publicerade! Nu har saker tryckts till den senaste vevan med affischer, biljetter osv. till olika saker, jag har inte sett dem ännu men inbillar mig att de ser ut exakt likadant som min egen digitaltrycksmaskin (konstigt vore annat) annat som är kul ät nätpublicerade saker, som de här under.

outlaw

Annars har
Morlocks just lagt upp omslaget till deras senaste skiva, dock är bilden mycket, mycket liten! Men inte gör det något, när musiken är det som spelar roll, så gå för all del in på deras sida och lyssna!

Nyligen blev även logotypen till Ologix publicerad. Ni som är programmerare ser vad som är tanken och skoj med den, ni andra får gissa fritt! Jag har alltså gjort bilden i loggan, jag har inget med t.ex. typsnittet brevid bildloggan att göra eller layout av sidan.

Mina bäbisar är stora och ute i världen!

Kommentarer
Postat av: sara

Shit, du är ju ascool :)

Kolla min sida, då blir jag glad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback