Urusel fotograf

Devi B på BON Magazine, som även var på Care of Stockholm och nu har en likadan, förträffligt bra mobil som jag, frågade om jag inte hade en fotoportfölj att visa för dem.

Jag: Alltså, nej, jag är en fruktansvärt dålig fotograf! Faktum är att det inte ens är en hobby. Jag har ingen portfölj, jag gillar inte ens att fota.
Devi B. tittar på mig.
Jag: Ja, alltså, jag gillar folk, jag gillar kläder. Där ligger mina styrkor. Men jag är verkligen en hemsk uruselt dålig fotograf!
Devi B tittar på mig.
Jag: Så, ja, en dålig fotograf är jag, alltså. Eh. Men jag har teckningar!
Devi B: Ja, då vet vi vart du står i alla fall!

Hon är en mycket trevlig människa, förövrigt.
Och jag är en kapitalt urusel fotograf!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du är inte alls urusel och du borde VERKLIGEN börja trixa med en portfölj.

Postat av: Hanna Fridén

Kerstin: Tack, men jag är alvarlig, jag har inget intresse av att fota och kan faktiskt ingenting i ämnet. Jag blir förvirrad när folk nämner "bländare", exempelvis!

2007-02-24 @ 08:58:17
Postat av: sofia

hahaha, fan vad dum du är hanna! Med sån ärlighet kommer man inte långt ;) Men allvarligt, du är ju aldrig dålig. Tycker alltid alltid att dina bilder är assnygga!

2007-02-24 @ 11:17:18
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: Jutta

Du har verkligen gett kategorin Möten med människor ett uppsving de senaste dagarna. Du är en kvinna som håller vad du lovar, Hanna!

2007-02-24 @ 17:09:38
URL: http://jutta.webblogg.se
Postat av: Michaela Johansson

Jag skulle gärna flasha min portfölj för någon på BON! Iiiih!

2007-02-27 @ 19:00:59
URL: http://www.pickamela.deviantart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback