Jag är så otroligt proffsig

image1226

Det här är ett ex till mig. Jag la honom på toppen, på Stureplans tio snyggaste, alltså. Jag tycker inte om honom, jag la honom där ändå. Han ser nämligen mycket bra ut, och bilden blev väldigt smickrande.

Som ni märker är jag mycket proffsig, och trots allt har Stureplan tio snyggaste personer inget med varken personlighet eller karaktär att göra, så vem bryr sig, om vem man slätat över eller spytt galla på? Ingen. Glitz baby, glitz. It's glitz and glamour.

Nu ska jag ta en öl med några polare på Debban, uteserveringen, Slussen.
Där finns det karaktär, där finns det personlighet, det enda som saknas skulle väl vara moral, dårå, moral och rentvättat hår. Ingen jävla glitz and glamour här, inte. Inga snyggingar heller, för den delen.

Kommentarer
Postat av: gustav

Jag var ju nästan på väg till Debbans uteservering ikväll, men klarade av att motstå frestelsen och hålla mig hemma för en gångs skull...

2007-07-10 @ 23:31:02
Postat av: Mia

Godnatt :)

Postat av: tina

Han gick på min skola...kul o hitta honom på en blogg flera år senare :P

2007-07-10 @ 23:57:24
Postat av: Afrodite

Han var snygg måste jag säga, men utseendet är som sagt inte allt!

2007-07-11 @ 04:15:08
URL: http://afrodajte.blogg.se
Postat av: Alissa

bra att du styr upp med den manliga listan, ser nästan aldrig något snyggt på den högra sidan.
grym blogg btw!

2007-07-11 @ 12:17:59
URL: http://alisssa.blogg.se
Postat av: nejnej

han såg "spetsig" och inte snäll ut. Insidan måste oxå räknas!!

2007-07-11 @ 13:38:15
Postat av: Anton

är inte nikita ett tjejnamn?

2007-07-11 @ 14:20:54
URL: http://technoetc.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ack så fel. 40-åriga rockabillies är ju snyggast!

2007-07-11 @ 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback