Stockholm Streetstyle

image1277För första gången någonsin blev jag häromdagen fångad av Stockholm Streetstyle - per praxis att jag hade en stor silverväska.

Jag hittade ett bra sätt att kombinera det korsettliknande skärpet från Hm, de gjorde sig otroligt bra till de något låga, puffiga satinshortsen från Zara. Dessutom förkvinnligade det min siluett en hel del, vilket är mycket välkommet.

Men fy, vad trist mitt hår ser ut bakifrån. Måste hitta något att göra åt detta, tips?



För att se hela bilden, gå in på
Stockholm Streetstyle. Direktlänk här: http://stockholmstreetstyle.feber.se/feber/art/25098/guld_och_silver/










Kommentarer
Postat av: emzi

Jag gillar det där skärpet väldigt mycket måste jag säga :D

Postat av: steve

faktiskt så, eftersom jag inte har mycket till liv, blängde jag på Rachael Ray rätt mycket.
Då var det en tittare som hade en massa tips på hårvårdsprodukter och metoder just för folk med lockigt hår.
http://www.rachaelrayshow.com/?q=hair-care-by-jessica
Vem vet, det kanske piffar upp lockarna lite? Gör annars som min pojkvän (med megalångt e-type hår) och ha i mousse i blött hår och krama ur håret istf att gnugga och "riva" håret torrt.
eller nåt...

2007-07-29 @ 19:49:45
Postat av: Victoria

Men, haha, inte nog med att jag äger ett likadant skärp - ja har också de där shortsen! De är läskigt snygga men ändå jobbiga eftersom att de är så låga. Du matchar det bra, du.

2007-07-30 @ 18:55:08
URL: http://svartvitlila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback