Outgrundlig hunger

Jag har en fasansfull hunger inom mig som aldrig går att stilla.

Så fort jag ska sova så börjar jag vrida och vända mig, det svider i magen och hela mitt psyke skriker:"MAT! MAT!"

Efter att jag lidit i cirka 1,5 timme får jag alltid gå upp och äta något. Igår blev det falukorv med broccoli, sån där tung mat som garanterar stenmage dagen efter. Sedan kunde jag sova. Ja, eller, jag kunde sova efter att den smärtsamma magsyreattacken efter maten lagt sig (jag orkade inte dricka något InsideBrus, då det smakar sötad galla med en skiva lime)

Till detta hör att jag, efter att jag varit på Dagens Medias fest på Scandic Anglais, gick till en asiatisk restaurang och åt sushibuffé med
Annika Marklund, Carolina Engman, Ida Rislöw och Annikas kompis. Jag åt 23 sushibitar med  en massa grönsaker.

Jag vet inte hur mycket mat min mage behöver för att bli mätt.


Kommentarer
Postat av: Smartasmia

Ät på bara, vännen:-) Och de där sura uppstötningarna/stenmagen efteråt är bajs! Apropå salongsberusning är jag helt med på din linje...det är bara jobbigt...Dessutom: ett bra litet inlägg om "Hatar-Thomas" nedan:-) kramkram

Postat av: clara

Åh. jobbigt. jag lider av samma problem. man blir tydligen hungrig på natten/kvällen, om man ätit för lite i början av dagen. Jag äter bara lite fram till middagen, och sedan vräker jag i mig mat då. Men likafullt är jag hungrig på kvällen. Bättre frukost, lunch kanske skulle hjälpa?

2007-05-09 @ 10:05:14
URL: http://underbaraclara.webblogg.se
Postat av: Em

När min magkatarr är som värst känner jag mig också hungrig hela tiden, men när jag äter mår jag illa av magsyreattacken. Det kan inte vara lätt för dig som måste dricka en massa kaffe och annat pga ett magproblem och så får du istället magkatarr/magsår. Din stackare!

2007-05-09 @ 10:59:22
Postat av: MiaShopping

Jag är också konstant hungrig. Börjar längta efter lunchen redan kl. 10. Just nu äter jag iofs för två, men det var så här tidigare också.

2007-05-09 @ 11:05:55
URL: http://www.miashopping.com
Postat av: Daniél Pinto Gouveia

Jag gör oftast samma sak. Vet att det egentligen inte är bra då kroppen är inställd på att vila, inte smart att proppa i sig en massa mat då. Men vem bryr sig egentligen?

det är stillsamt att äta på natten.

2007-05-09 @ 12:11:52
Postat av: Helena

jag har samma problem som dig! är ofta hungrig när jag går o lägger mig, kan inte sova och så läser jag lite recept-böcker o blir ännu mer hungrig.. då jag inte bor ensam o inte vill väcka någon kan jag inte laga gourmet-middagar mitt i natten, men något som är tyst att laga brukar jag laga :)
magkatarr är inte roligt, testa några novalucol!? de hjälper för mig.

2007-05-09 @ 13:25:16
Postat av: Anonym

Kan inte du skriva något om domen i fallet "Stureplansgrabbarna"? Det känns som din typ av ämne.

2007-05-09 @ 16:04:56
Postat av: Anton

Det sägs att kolesterolrik mat är bättre än valium!
hanna titta in på bloggen sen! jag behöver hjälp med en grej! :)

2007-05-09 @ 16:54:17
URL: http://technoetc.blogspot.com
Postat av: anton

läs svaret i min blogg häni

2007-05-09 @ 19:56:06
URL: http://technoetc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback