Outfittävlingen

Hitills har jag fått in många fina bidrag, men jag vill ha fler! Torsdag nästa vecka är som sagt sista dagen för att skicka in. Läs mer om tävlingen här.

Men nu har fina Käthe gått in och infört extra spex till tävlingen! Hon har startat en ny webshop vid namn Modemecka och sponsrar tävlingen med två pris!

image1651


1:a pris är de här fina, stilrena örhängenas från Maya i Sterlingsilver.
2:a pris är ett läppbalsam från Lisen Organics, chokladkyss!

Fortsätt skicka in, det här blir underbart! [email protected]

Kommentarer
Postat av: Tova

Okej, jag ställer väl upp då, men jag har ingen som kan fotografera mig :(

2007-11-02 @ 19:12:37
Postat av: Anonym

Grymt!!

2007-11-02 @ 19:56:02
Postat av: Maria

Åh, det läppbalsamet har jag varit sugen på länge, klart jag ställer upp! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback