Veckans outfit - Den här veckans pris!

Nystil.se är en butik som fokuserar på accessoarer inom föremånliga prisklasser. De har väskor, halsband, armband, ringar, plånböcker med mera. Klassiska smycken så väl som lite mer trendorienterade sådanna.

Det är också de som bidrar med ett pris till veckans outfittävling! Den här veckan kan ni vinna ett klassiskt och smakfullt pärlarmband, något som bör finnas i varje garderob.
image1691
Ni kan skicka in era bidrag fram tills torsdag 15 november 13:00. Jag ser fram emot ännu en storslagen tävling!

Kommentarer
Postat av: Hanna P

haha, du kommer ångra den dagen du startade den här tävlingen, förvänta dig finfina bilder direkt från markaryd!

Postat av: Evis

Just vad jag tänkte; utom att det inte är Hanna som får lida i mitt fall utan de stackars studenterna och kollegorna på Historiska institutionen.

2007-11-13 @ 14:29:05
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Anna

Det är just ett sånt jag vill ha ju!

2007-11-13 @ 18:04:08
Postat av: Anonym

Har skickat nu!! Spännande :)

2007-11-13 @ 18:13:52
Postat av: Andreas W

Jag behöver en födelsedagspresent till min flickvän, ska man kanske ställa upp..?

2007-11-13 @ 18:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback