Bahlah

Mer reklamfotojobb. Blev fotad av Max medan jag promenerade i Kungsträdgården. Fick det faktum att jag tar monsterkliv bekräftat. Jag tror alla, nu.

image910Stickad basker: HM
Ray bans: Present från
http://spectaclesforafricaagain.blogg.se/
Halsband: Glitter, bild på mig.
Kappa: Mango
Linne; HM
Klänning: Klädkammaren
Jeans: Cheap Monday
Sneakers: Adidas

Sedan var jag hemma hela dagen på grund av symptom som kan liknas vid Chrons syndrom, det gjorde mig mycket irriterad. AJ. AJ.








image911Senare gick jag och Max förbi Indigo en snabbis. Det var en NO MAKEUP-DAG, för min hud känner sig sönderfläckad och död.

Huvtröja: HM, barnavdelningen
Klänning: HM, gammal
Skärp: Second hand, Myrorna Götgatan
Jeans: Cheap Monday

På Indigo blev jag modellscoutat av Goran himself! Han drog mig i håret och utvärderade min käklinje. Manlig agentur, var det då. Passar väl ihop med mina stora monsterkliv, orakade ben och även min mustasch som Max påpekat den senaste tiden.

Manlig agentur.
Kanske mer passande än Mikas.





Kommentarer
Postat av: Johanna

Snyggt med gula skor! =)
Och ang. chrons sjukdom förstår jag vad du menar, lider av det själv, =/

Postat av: emilie

stiliga glasögon!
jag har också (till en början något motvilligt) sällat mig till skaran som bloggar (livejournal och den tragiska bloggen jag hade när jag var tretton räknas knappt). problemet är bara att jag inte vet vad jag ska skriva, jag är lite ringrostig. haha.

2007-03-21 @ 05:11:43
URL: http://frokenrinse.blogspot.com
Postat av: MiaShopping

Du är inte ensam om att ta monsterkliv. Jag är också väldigt målmedveten när jag är ute och går. Varför trippa fram? :)

2007-03-21 @ 07:58:00
URL: http://www.miashopping.com
Postat av: aenigma

Jag tar tyvärr inga eleganta monsterkliv, jag knallar på med snabba och bestämda små kliv som gör det svårt för alla att hänga med och gå i takt med mig. Jag ser det som en lite skada jag har. Jag kan inte gå med normallånga kliv.

2007-03-21 @ 09:13:49
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Martin

Hanna, kan du inte lägga in en länk till Martin Kallistis blogg på din länklista? Och vad tycker du om The Pierces? (Boring)

2007-03-21 @ 09:26:24
Postat av: Smartasmia

Med monsterkliv hinner man se så mkt mer av världen! Och vilken finfin present:-) Och du är fin som alltid. Och mustach på flickor är fint:-) tjipp nu

2007-03-21 @ 09:30:35
URL: http://monokel.blogspot.com
Postat av: Mickis

Man går väl för att komma fram..? så monsterkliv är kalas:) härliga skor!

2007-03-21 @ 11:12:30
URL: http://mickispikis.blogspot.com
Postat av: Linderholm

Johanna: Åh, fy satan! Jag har inte Chrons själv, jag har en annan sak. Men Chrons måste ju vara en av de jobbigaste sjukdomarna som finns :( Jag har två vänner som har det, och det verkar verkligen inte kul, inte alls. Jävlar, stackars!

emilie: Det är alltid svårt när man börjar på nytt. Skriv vad du tänker på, vad som engagerar dig och vad som flyger runt i din skalle, aggressioner, positiva ting och ja, allt möjligt!

MiaShopping: Ja, man är ju ute och går för att komma någon vart!

aenigma: Det är mycket high fashion att ta små, kvicka, bestämda steg. Jag tänker Paris.

Martin: Ja, det ska jag minsan göra, jag trodde redan att jag gjort det, tack för påmminelsen. Angående the Pierces så måste jag, pinsamt nog, medge att jag inte vet vem/vilka/vad det är, så upplys mig!

Smartasmia: Ja, effektiv gång är grejen! Och ja, presenten är superfin :)

Mickis: Ja, dte har du minsan alldeles rätt i! Och tack!

2007-03-21 @ 11:50:29
Postat av: Hanna Fridén

SATAN, JAG GLÖMDE BYTA FRÅN SAMS NAMN TILL MITT!

Johanna: Åh, fy satan! Jag har inte Chrons själv, jag har en annan sak. Men Chrons måste ju vara en av de jobbigaste sjukdomarna som finns :( Jag har två vänner som har det, och det verkar verkligen inte kul, inte alls. Jävlar, stackars!

emilie: Det är alltid svårt när man börjar på nytt. Skriv vad du tänker på, vad som engagerar dig och vad som flyger runt i din skalle, aggressioner, positiva ting och ja, allt möjligt!

MiaShopping: Ja, man är ju ute och går för att komma någon vart! aenigma: Det är mycket high fashion att ta små, kvicka, bestämda steg. Jag tänker Paris.

Martin: Ja, det ska jag minsan göra, jag trodde redan att jag gjort det, tack för påmminelsen. Angående the Pierces så måste jag, pinsamt nog, medge att jag inte vet vem/vilka/vad det är, så upplys mig!

Smartasmia: Ja, effektiv gång är grejen! Och ja, presenten är superfin :) Mickis: Ja, dte har du minsan alldeles rätt i! Och tack!

2007-03-21 @ 12:01:55
Postat av: Felicia

Det är inte många som lyckas se cool ut och hålla i en vattenkanna samtidigt. Cred för det. Kram :)

2007-03-21 @ 12:11:31
URL: http://charmingsaturday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback