Redaktionsdramatik

Redaktionsmedlem: Jag tycker att det ä lite jobbigt, min 91:åriga mormors favoritprogram är det där sexprogrammet på SVT.

Jag: Jaha? Varför?

Redaktionsmedlem: Ja, men det är äckligt. Jättejobbigt att tänka på. Att min mormor kollar på ett sexprogram.

Jag: Men slappna av!

Redaktionsmedlem: En 91:årig mormor ska inte göra det!

Jag: Jag tycker att det är sunt att hon gör det. Hoppas hon onanerar också, för den delen.

Redaktionsmedlem: Men Hanna! Det där är att gå för långt! Äckligt!

Elin: Hahahahahhahahahahahahahaha!! Åhåhå, haha, jag kan inte jobba med er. Hahahaha!

Kommentarer
Postat av: Evis

Jga antar att det är en mnalig redaktionsmedlem vi talar om; män i allmänhet klarar ju knappt av att acceptera att deras morsa har ett sexliv.

Postat av: Magdalena

Det är den här sortens inlägg som verkligen lyser upp din blogg. Väldigt min humor... väldigt sådant jag skulle säga. Hahahahaha

2007-10-18 @ 15:50:58
Postat av: Anonym

Faan vad tråkigt att bli gammal om man inte ens får kolla sexprogram på tv.

2007-10-18 @ 18:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback