Vad händer med oss?


Martin Kallisti en gång i tiden, när han var modell på Mikas. Den här bilden kommer från NK-katalogen.


image1496



image1497


Martin Kallisti nu. Utbildad på Handels och... ja. Vad han nu gör.


Jag, med alla mina vänner, har genast fått ett bukfettskomplex. Martin också, som ni ser. Vad hände med oss? Vi pratar om det. Jiddrar om det. Diskuterar våra bukfett. Seriöst. Om inte annat alla mina killkompisar. Allt handlar bara om buk, buk, buk och buk. Hur gick det här till? Blev vi vuxna?

Martin har inte ens något, smalpinne!

Kommentarer
Postat av: Emma

HAhahhahaha, du utrcyker dig härligt ibland

Postat av: sofia

haha här är ett tips emot bukfett.. för dom som har det. magdans! vet inte om dina killkompisar kommer att uppskatta det dock. men det funkar. snabbt också. jag har nu en hårt och liten mage. excellent......

2007-10-17 @ 22:17:04
Postat av: Evis

Han var snyggare på den nya bilden.

2007-10-17 @ 22:36:29
URL: http://frualeydis.livejournal.com/
Postat av: Lina

Om man kollar noga på stan har fatiskt alla en liten mage. Jag vet inte vad det beror på, men det är väl en tvåtusentalsgrej. Och min teori är: Det är därför hög midja-modet och a-linjen hänger kvar och hänger kvar. Båda är perfa sätt att trycka in den lilla magen. Så tror jag.

2007-10-18 @ 10:01:19
Postat av: Lina

Okej, man trycker ju inte in magen med a-linjen, där döljer man den istället.

2007-10-18 @ 10:02:19
Postat av: Anna

Det är ju han som tar hand om vilda möss på stockholms gator, djurvännen!S

2007-10-19 @ 10:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback