Elin af Klintberg och bågarna

image1431Elin af Klintberg är något av en raritet: hon kan bära upp ett par stora brillor utan att se varken löjlig eller sådär trendskabbig ut.

När killar sätter på sig ett par stora brillor så, ja, det kan vara snyggt, men av någon anledning ser det oftast lite ofräscht ut. Om det är resten av deras look, med slarvig rakning eller om det är minnen som dras tillbaka till killen i klassen som aldrig duschade, det vet jag inte.

Tjejer ser oftast, ja, ärligt. Det ser oftast lite löjligt ut. Som att brillorna håller på att falla av deras ansikte. Som att de väger två ton och deras nackar ska gå av från den blotta tyngden.

Men Elin af Klintberg bär upp sina brillor strålande, hon har hittat en modell som balanserar väl med hennes drag. Det får mig att älska bågen igen.

Snyggt!





Foto: Ivan Nuñez,
Stureplan.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, riktigt snyggt!

Postat av: Sofiie

Men gud vad snyggt :)

2007-09-25 @ 13:27:04
URL: http://sofiie.webblogg.se
Postat av: Rabbi von Sydow

Jepps, väldigt snyggt!

2007-09-25 @ 13:58:58
URL: http://dagenstorrenttips.blogspot.com/
Postat av: ronnie

mjaaa jag tycker det handlar mer om att brillorna ska va snygga nog i personen i fråga eller matcha med personens snygghet...
stora brillor på både killar och tjejr kan va hærligt fulsnyggt oavsett om det liksom lyckas eller inte...

2007-09-25 @ 14:05:52
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Johnny Scharonne

Håller inte med dig. Jag tycker att är man snygg i ansiktet så passar man i såna där brillor. Jag tycker i alla fall att det är massor av män och kvinnor som passar i de där glasögonen. Inklusive den där Elin.

2007-09-25 @ 16:03:39
URL: http://scharonne.wordpress.com
Postat av: Dnla

ööh, nä. tycker det ser ut som om hon spelade teater.

2007-09-25 @ 16:27:40
Postat av: Anonym

jag ser ingen skillnad på henne och någon annan random brud med stora nördbågar. för stora brillor= inte snyggt! om man ska ha glasögon ska det se stilfullt ut och inte "hej titta på mej jag har GLASÖGON, förra årets det nya!"

2007-09-26 @ 13:14:14
Postat av: Cicci

Men herregud, hur kan du tycka att det här är snyggt?! Hon vill ju bara göra ett statement av det. Det där ser bara krystat och utklätt ut. Fy fan va fult.
Jag utbildar mig till optiker och borde veta.

2007-09-26 @ 14:33:08
Postat av: Hanna Fridén

Cicci: Vaddå borde veta för att du utbildar dig till optiker? Visst att du inte behöver gilla det, smaken är som baken, och det är bra att vi tycker olika. Att däremot försöka LEGITIMERA sin egen smak som något faktum för att man råkar studera till optiker är ju skitlöjligt. Och vaddå hon vill bara göra ett statement? DU tycker att det ser löjligt ut. JAG tycker att det är snyggt. Det kallas för OLIKA smak. And that's it.

2007-09-26 @ 15:21:21
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: Janne

Neee tycker inte det passar henne =(

2007-09-27 @ 19:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback