Dagens outfit och färgångest



Mja, som sagt. Har en period där jag inte riktigt diggar hur jag klär mig. Och jag får gnälla hur mycket jag vill över det! Men i alla fall.

Scarf: Mammas
Jacka: H&M
Kavaj: Lindex
Tischa: H&M
Armband: Top Girl
Jeans: Versace
Skor: Second hand, Myrorna





Jag känner att jag snarare skulle känna mig bekväm i den här färgsättningen just nu. Och jag har en massa kläder i den, det har jag. Men de är alla puts borta. Jag kan inte hitta ett enda av mina beiga plagg eller mina fina koftor från Carin Wester. Poff! Flera favoritkläder helt åt bananas! Jag vill ha lugna färgsättningar nu, färgerna gör mig nästan stressad. Eller, det är faktiskt precis vad de gör. Inte bara nästan.

Den här tog jag inne på H&M, kändes fint. Köpte det inte, dock. Koftan kostade typ 500 och klänningen kostade runt 400, vill jag minnas.

Kommentarer
Postat av: Hanna P

det var en snygg klänning, fanns den i fler färger?

Postat av: elins

koftan vad himla fin och mysig och allt det där en gul kofta ska vara!

2008-04-14 @ 19:36:19
URL: http://elinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback