Matrix - Smooth me



Okej, Brukar väl inte göra det här så ofta. Har inte ens rört den här produkten tidigare då dett stått att den är till för slätt hår. Men hörni! Vet ni hur den här räddar mitt hår? Ni vet hur håret går åt helvete när man sover ihop med andra? Det gör det. Kanske både på grund av att man "sover ihop med andra" och på grund av någon kneppig hormontjottafleng orsakad av stress och nervositet, men håret går åt helvete och hårbottnen blir fett och lockarna skiter på sig.

Man får alltid ha tofs eller mössa med sig, liksom. Men näh! Inte med Matrix, Vavoom, Smoothing gel, SMOOTH ME eller vad det heter. Bara borsta ut de värsta knutarna, blöta lite och köra i. Blir grymt. Är så jävla glad, ska ni veta.

Och det här är inte alls betalt. Däremot har jag fått den gratis i en goodiebag. Och tacka fan för det! Nu vill jag ha mer. Min bästa kompis.

Just det, det är någon slags lös gelé. Flytande.
 

Kommentarer
Postat av: Ina

Men vad skönt att nån äntligen säger det! Jag har tänkt på det massa, just det där med att när man sover med andra så blir håret helt åt satan (vare sig det handlar om att sova eller "sova"). Men ingen har nånsin sagt det förut! Men det är ju så sant!



Vad skönt det kändes att nån annan sa det också!

2008-04-14 @ 18:26:57
Postat av: Emilie

Jag gillar ju förpackningen jag.

Postat av: mia

men matrix gör bara bra skit. deras sleek-look (eller vad den nu heter) är ju dunderbra.





http://textbook-stuff.com

2008-04-14 @ 18:50:01
URL: http://textbook-stuff.com
Postat av: Beccsi

ÅH Matrix är riktigt bäst, det kan jag också rekommendera för alla! :)

2008-04-14 @ 18:56:53
URL: http://beccsi.blogg.se/
Postat av: NN

Om detta nu hade varit en produktplacering, hade det varit den bästa jag läst ;)

2008-04-14 @ 19:14:01
Postat av: Majsan

Jag skulle tycka det var kul om du kunde tänka dig att puta lite med läpparna på dina foton. På nåt bara kanske iallafall?

2008-04-14 @ 21:03:32
Postat av: m

knullrufs tror jag det kallas

2008-04-15 @ 19:32:30
Postat av: Anna-kajsa

jag har nog ungefär samma sorts hår som du. Det är för jävligt vad jobbigt det är med krullar åt alla håll som gör som de vill. Värst är småhåret som sticker upp och gör håret till ett enda fluff. Ska testa den där smeten. Jag testar allt.

2008-04-16 @ 10:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback