Gnöet.

26e juni.Hej.

Idag skulle jag köpa en läcker liten matroshatt på Hattbaren, men eftersom att jag som vanligt jobbade över så hinner jag aldrig till butikerna. Idag restaurerade jag bilder på Hitler igen. Det ges ut för många böcker om Hitler! Det är inte som att jag hunnit ta någon del vid sommarrean just heller -  Fast jag hittade flådiga saker på Mango! De kan man skåda i min
bilddagbok.

Men iaf, Hattbaren har en otroligt dålig hemsida, så jag hittade ingen bild. Men matroshatten är fin. Naturvit, lite gubbmodell med ett marinblått roder framtill! Tjusigt! De har även kaptenshattar i vitt och svart med många flådiga gulddetaljer, det känns dock lite för mycket för vardagsbruk tom. för min del.

På fredag firar Sussi sin födelsedag, på lördag firar Sara och min lillebror Johan deras! Och på fredag är det som sagt Nacht på Spy bar (på tisdag borde mer info komma upp på deras hemsida, som alltid) vilket betyder att jag inte alls kommer att få en lugn helg som jag längtat efter ett tag nu.

MEN - NÄSTA VECKA ÄR DET SEMESTER. Jag ska bara äta ostbågar och snubbla i lera och gräs med mina inlines. Och kanske möjligtvis övertyga min hud om att den inte alls har pigmentfel och tvinga den till lite FÄRG.

Dagens outfit:

Vit bolerokavaj, Lindex.
Prickig klännig, 20-talsinspirerad med rak hals, HM.
Gulddiamdem, krimskramshoppen.

Glasögonen är inte en modeattiralj, det är jag som är en defekt människa som inte artar sig för avling.

Kommentarer
Postat av: Szofia

Tackar för länken till mig. Jag kollar din blogg varje dag nu, så skönt med lite alternativa modetips!

Postat av: Hanna

Tack själv Szofia! Jag gillar din blogg, du skriver bra och intressant.

2006-06-27 @ 10:24:59
Postat av: Hanna

Fast mina modetips är ungefär desamma som du hittar i modemagasin! Skillnaden är väl att jag inte använder så mycket basickläder, casual street chick är inte en stil jag känner att jag passar i med mina bekräftelsebehov :D

2006-06-27 @ 10:26:44
Postat av: Hin Onde

Haha!! Vi ska rösta ner alla femenistfittor på bloggportalen jag och mina grabbar!! Känner du dig förtryckt och utsatt nu?!?

2006-06-27 @ 10:44:40
Postat av: Hanna

Eeeh, nej. Däremot så känns det som att min blogg är besudlad av ett pucko!

2006-06-27 @ 10:48:09
Postat av: Hin Onde

Du känner dig som ett offer för attdu kallar dif femenist... det säger sig självt. Du är egentligen själv en förtryckare och manshatare! Och pucko... jävligt brajt du... är det någon form av femenistisk härskarteknik?!?! För det bitter inte på mig skadu veta för jag är en stor stark man som inte ser mig som ett offer...

2006-06-27 @ 11:45:59
Postat av: Anonym

hejsan! jag är hin ondes fd flickvän. ville bara säga att han har en defekt snopp samt kissar i sängen. ha det!

2006-06-27 @ 13:25:31
Postat av: Hanna

Hin Onde, om du hittar någon manshatarepropaganda i min blogg så kommer jag att bjuda dig till Disneyland. Det finns nämligen inte.

Jag tycker att det är trist att du måste försöka uppvigla bråk på det här viset, men jag kommer inte att tjaffsa med dig.

2006-06-27 @ 15:07:00
Postat av: David

Hin Onde>> Har du inget bättre för dig på sommarlovet? Ut och bygg barkbåtar med dig!

Självklart gick jag direkt in på bloggportalen och gav dig en tia Hanna, ont ska med gott fördrivas.

2006-06-27 @ 15:50:11
URL: http://davidarlemalm.blogg.se/
Postat av: Julia

tjusigt!

2006-06-27 @ 17:32:13
Postat av: Hanna

David: MY MAN ;O

Julia: Tackar :)

2006-06-28 @ 14:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback