Idiottest

Det finns en man som hatar mig, han hatar mig över allt annat. Han är den typen av människa som hatar alla som det går mer eller mindre bra för. Han brukar propagera för att jag suger, och att jag omöjligen kan vara bra på saker. Då jag bara är "en liten nerbantad brutta på tjugo bast". Ikväll skulle han stila, så han tog med sig ett IQ-test ut. Ett satans jävla IQ-test. Det la han i min hand. Det var av typen "få ut älgen ur cirkeln på smidigast möjliga vis."

Han såg mycket slug ut när han lämnade över det.

Jag löste det självfallet på inte mer än 10 sekunder. Då blev han sur och rykte åt sig det och mumlade något ohörbart.

Sedan pratade jag med en av hans manliga vänner. Testet hade tydligen utdelats på ett möte på hans jobb. Han är programmerare. Ingen, notera ingen, hade lyckats lösa det under en och en halv timma.

Jag finner detta mycket roande, otroligt roande.

Min slutsats av det hela är att hans jobb måste bestå av personer med ett snitt på 100 i IQ, då det där föreföll mig vara ett simpelt 120-test.

Hahaha. 120-test. Herregud, så Illustrerad Vetenskap.


Kommentarer
Postat av: DiscoDan!

Haha, 05:51? Gå o lägg dig! =) Han lär ju ha fått en bakläxa så det bara dammar om det iaf.

Så du menar att det inte är en bra idé o approacha dig med en Rubiks kub på krogen?

Postat av: Hanna Fridén

DiscoDan: Men jag sitter ju och jobbar! Jag jobbar fram tills sent på morgonen på onsdag, fredag och lördagar! Rubriks kub är förövrigt mer frustrerande än svår.

2007-02-18 @ 07:22:20
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Zombielicious

Hoho, snyggt sätt att äga honom :D Förhoppningsvis låter han dig vara i fred nu. Eller så fortsätter han göra bort sig ;)

2007-02-18 @ 07:47:59
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: DiscoDan!

Men när sover du egentligen människa? Jag har svårt o hänga med o då har jag ändå 7 timmars försprång på tid, tidszonsmässigt! Well I'm impressed, to say the least.

2007-02-18 @ 11:01:55
URL: http://lehnberg.net
Postat av: jaja

Ditt poserande, fysiskt och mentalt, är smått rörande. Blir du inte trött på dig själv? Du måste vara en av de mest självcentrerade människor jag skådat. Vad är det egentligen du vill åstadkomma? Det finns tusen som den du kämpar så hårt för att vara.

2007-02-18 @ 14:08:50
Postat av: DiscoDan!

Hoho, men du måste ju vara riktigt patetisk. Skriva chicken-shit kommentarer utan att ens våga lämna signatur... Jaaaa hon e kaxig. Jaaaa hon har attityd. Tycker inte ens hon verkar kämpa speciellt hårt för o vara det heller. Det måste vara jätteläskigt o läsa såna personers bloggar, va?

Det e fan lågvattenmärke av mig att ens svara på den sån här IQ-befriad kommentar. Speciellt när jag själv kan kräkas på hur störig du kan låta ibland Hanna. ;) Men jag gillar störighet, det e jävligt uppfriskande, o så länge du inte blir tokpretto eller börjar kalla dig för 'glamourprinsessa' eller dylikt så har du min vote iaf.

2007-02-18 @ 15:08:04
URL: http://lehnberg.net
Postat av: Jutta

hihi sicken härlig känsla det måste varit! tjiho

2007-02-18 @ 17:25:08
URL: http://jutta.webblogg.se
Postat av: Hanna Fridén

Zombielicious: Vi får se! Jag har träffat många sådanna människor genom mitt liv, som försökt informera mig om hur mycket jag suger och så vidare. Jag tycker synd om dem.

jaja: Min blogg heter Hanna Fridén, och den handlar om mig. Det är fruktansvärt att du inte kan ta detta faktum utan att bli upprörd. Om du inte kan ta att andra får uppmärksamhet så bör du kanske se över varför. Alla människor har ett hävdelsebehov, jag kontrar mitt genom att försöka åstakomma något positivt, du kontrar ditt genom att försöka trycka ner andra som faktiskt gör något. Du bör se över om det verkligen är rätt teknik. Och haha, när jag sitter i stödgrupper och angagerar mig ideellt och säger nej till många jobbuppdrag i förmån till politiska priciper så undrar jag, hur egocetrisk är du själv? För om jag är det, så måste du engagera dig minst dubbelt upp för att inte vara det. Använd dig snarare av ordet "narcissist", det klingar bättre!

DiscoDan: Disco Dan to the rescue! Superhjältemanér i vardagen ^_^

Jutta: Det var roligt, ja!

2007-02-19 @ 13:48:39
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Jon

jag hoppas att du inte blir upprörd över honom på riktigt. jag har känt honom sedan gymnasiet och han har alltid varit så mot alla tjejer han träffat som varit smartare än honom. men bara lugn, han mår riktigt kass, ska snart få sparken för att han schabblade ett projekt för att han överdrev sin förmåga och får aldrig knulla.

2007-02-19 @ 13:54:44
Postat av: DiscoDan!

Oj! Att bli kickad för att man aldrig får knulla måste vara riktigt surt asså. Snacka om o hamna i en ond spiral liksom. Man lär ju inte knulla mer för att man är arbetslös. Eller man kanske har mer tid över för knullande då? Hm...

2007-02-19 @ 15:17:23
URL: http://lehnberg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback