Kärlek.

Jag älskar dig, men ibland fungerar det helt enkelt inte. Ibland tar passionen slut, ibland blir kraven för mycket, ibland finns det helt enkelt inte tid för dig. Jag är ledsen, det är jag verkligen. Men det kunde aldrig bli något, helt enkelt.



Stackars alla mina ofärdiga teckningar, jag älskade er verkligen, en stund. Och nu när jag ser tillbaka på ser så sargas mitt hjärta och jag känner mig som ett svin som övergett er trots att ni inte felat i någon punkt.

SNÄLLA. Kan jag få ett satans tålamod? Må bilden jag arbetar nu, som jag är fruktansvärt förälskad i, bli något!

Låt den inte bli ännu en i en rad av hundratals ofärdiga!

Kommentarer
Postat av: H

Oj, vackra ting. Vackra ofullständiga..
Men alltså jag är likadan, jag påbörjar och påbörjar och förälskar mig. Sen gör jag slut.

Men bättre en bra början än..eh..en bra början med ett dåligt slut?

2006-10-12 @ 00:51:46
Postat av: Hanna

grymma :D

Postat av: Hanna Fridén

H: Jag har hört att detta handlar om rädsla! Eller öh, det var vad mitt testresultat i Veckorevyn sa.... eh....

Hanna: Tack! :D

2006-10-12 @ 23:37:28
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: anche

Den längst till höger tycker jag att du ska jobba vidare på, fantastiskt fin är den tycker jag!

2006-11-04 @ 02:23:10
Postat av: Hanna Fridén

anche: Tack så mycket! :D Men det är så svårt att fortsätta när man väl tröttnat. Buhu :(

2006-11-06 @ 18:46:26
URL: http://frankincense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback