Teatron - Ingivning ikväll, onsdag.

teatron

Ikväll slår Teatron upp sina portar för första gången på Regeringsgatan 61 i Stockholm. Teatron är skapat av teamet bakom nya Spy bar och är menat att uppfylla hålet i Stockholms klubbliv, nämligen hålet som handlar om att vi allt för ofta är helt jävla klubblösa. De beskriver det som en "dansmusikklubb" där det lagts hård prio på ljud och ljus.

De kör igång klockan 23:00 ikväll.

Utdrag från Teatrons utskick:

"Kornél y Barbaro
presenterar
Tadeo (CMYK/Madrid)

Kornél Kovács och Sebastian Suarez-Golborne kommer under hösten att presentera sina favorit-djs från den kontinentala technoscenen. Spanska minimaltechnoproducenten Tadeo har fått äran att inviga Teatron. Han är en av de snabbast växande stjärnorna på den internationella technoscenen. På Teatron
kommer han att göra ett avancerat set med fyra skivspelare och två laptops."



Kommentarer
Postat av: Lina

snubben hade fått inbjudan...men jag känner mig sjuk så det blir inget...usch..trist

Postat av: Hanna Fridén

Jag som just tänkt ringa och fråga om du skulle dit :(

2006-11-22 @ 18:50:27
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Lina

psst...lånade bilden av dig till mitt inlägg på min blogg....hoppas det var ok

2006-11-22 @ 18:53:41
URL: http://www.modeflickan.blogspot.com
Postat av: Hanna Fridén

Ja, det är helt okej ^_^

2006-11-22 @ 18:54:51
URL: http://frankincense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback