Nytt jobb!

Hörni! Nu i veckan ska jag bli AD. Det ska jag. Det låter väl fint? AD alltså. Det står för Art Director, om det var någon som inte visste det.

Jag kommer alltså börja med fasta tider igen. 09:00 - 17:00. Känns skumt. Har inte haft sådanna tider på... Ja, jävligt länge. Jag har ju ingen dygnsrytm att tala om heller. Den är helt förskräcklig. På söndag sov jag exempelvis från 10:00 på morgonen tills typ.. ja, 19:00 på kvällen? Sedan åt jag skitmycket och utbildade mig inom andra världskriget och sedan sov jag igen. Tills 13:00 idag.

Var fullkomlig utmattad.

Men nu snart blir det rätsida på dygnsrytmen... känns spännande, om inte annat.

Blir till att skaffa den där klockan från Teknikmagasinet som man får elschockar av om man klickar på Snooze.

Jeklar. Jobb alltså.
Heltid plus allt frilans plus Fatale.

Javettefanalltså. Börjar bli... Mycket här.

Kommentarer
Postat av: klara

nej, shit va bra, finns det en elstötsväckarklocka! den måste jag kika på..skulle var aen perfekt julklapp till min bror ;)

2007-09-03 @ 18:00:34
Postat av: clara

Grattis Hanna! Du är grym och värd all framgång!

Postat av: Marlene

Tror du kommer trivas skitbra med att jobba som AD.

2007-09-03 @ 22:51:32
Postat av: Chefen

09-17? Då utgår vi från att du inte äter lunch. Eller dricker kaffe. Eller röker.

2007-09-03 @ 23:41:24
URL: http://www.stureplan.se
Postat av: Hanna Fridén

klara: Den är faktiskt ganska billig också!
clara: Tack!
Marlene: Hoppas jag med!
Chefen: Nej, det stämmer precis. Gör inget av det där. Hallå, håller på med mode? Klart jag inte äter. Och kaffe och cigaretter? Nä, vet inte vad du fått det ifrån, virrpanna! Jag lever på vatten, luft och sprit. Därför jag är så JÄVLA SUR.

2007-09-04 @ 00:52:22
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vad kul att det går så bra för dig!:)

2007-09-04 @ 18:45:40
URL: http://thencloset.blogg.se
Postat av: Anna

snyggaste jobbnamnet någon kan få!

2007-09-04 @ 18:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback