Ida och jag

Kommentar av Ida, http://pancakesinthesky.blogspot.com/

"vet du vad? idag bajsade jag efter maten. EFTER MATEN. asså jublet, skulle ha hört! och rejält med poop också, helt sjukt. inget kaffe och lunelax var inblandat i det.
fortfarande i chocktillstånd, ett lyckligt sådant."


Alla vi som vet vad Ida talar om är gravt avundsjuka och vi sitter och önskar, önskar, att vi själva kommer att kunna åstakomma samma sak en dag.

Jag har då aldrig lyckats.

Trots alla jävla fucking maginstruktionsidiotsidor som påstår att man skiter bäst 15 minuter efter måltid! Ha!
OM MAN ÄR NORMALTARMAD, SÅ JA, KANSKE, MEN DÅ BEHÖVER MAN KANSKE INGA JÄVLA INSTRUKTIONER.


Kommentarer
Postat av: Stockholm Smyg Style

eh ok? detta låter som klapp på huvudet. Alexandra. Ska du kåsera om att detta är en grej? eh ok? 90-tal någon?

Postat av: Amanda

Ät ostbågar! Då kommer de serrö

2007-08-16 @ 03:16:37
URL: http://amandaelinmaria.blogspot.com
Postat av: L

men läs mina tips i din tarmblogg den 8e!! du gjorde aldrig det...
och Hanna, drick hemmagjord varm choklad med kakao, det sätter igång tarmen jag lovar!

2007-08-16 @ 04:08:57
Postat av: Smartasmia

Japp - hur gör man egentligen..? :-)

2007-08-16 @ 05:55:23
URL: http://monokel.blogspot.com
Postat av: Anonym

ät bättre mat kanske du får en normal funkande mage

2007-08-16 @ 07:57:15
Postat av: ida

ska försöka återge vad jag hade ätit.... hmm. jo! det var grön thaicurry med massa göttig kokosmjölk och spenat samt hiskelig mängd ingefära och chili. kokosmjölk = frälsaren. brukar dock inte skita som en gud av det. det roliga var att jag hade helt nyinköpt dulcolax låg och sken på köksbänken, som jag satt och stirrade lite på, mätt och glad. så vipz, kuta till toa. så tipset är väl: ät kokosmjölk, TITTA på laxermedlet.

2007-08-16 @ 08:28:16
URL: http://pancakesinthesky.blogspot.com
Postat av: Sofia

Jag måste säga att jag förstår hennes obetalbara lycka. Utan kaffe skulle min magaktivitet stå på absolut noll.

2007-08-16 @ 09:37:28
URL: http://hejsusan.blogspot.com
Postat av: Hanna Fridén

Stockholm Smyg Style: Vem är Alexandra? Jag heter Hanna!
Amanda: Ostbågar är faktiskt bra, det är det.
L: Jag gjorde det, och svarade! Men min blogg kan automatiskt ha sorterat bort min kommentar som spam, händer ganska ofta. Mummeldumbloggmummel. Men jag läste dem och det var vettigt, det lät nästan exakt som den kost som jag har ordinerad men inte alltid orkar följa! Har du också jättejätteseg mage?
Smartasmia: Jag vet inte! Jag hörde något absurt ryckte att det skulle handla om att... slappna av.
Anonym: Oftast äter jag väldigt vettigt min mage sett, men ibland flippar jag för att jag inte orkar med min ordinerade kost! Som där i tarmbloggen, exempelvis!
ida: Kokosmjölk + chili + ingefära låter som om det skulle kunna sätta fart på magen riktigt bra! Låter dessutom väldigt, väldigt gott.
Sofia: Samma här! Det enda som sätter igång den är surkaffe delux med cigaretter!

2007-08-16 @ 09:56:11
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: Henke

Gå in på min blogg, snälla

2007-08-16 @ 10:44:01
URL: http://henrikforsberg.blogspot.com/
Postat av: Johnny Scharonne

15 minuter efter maten? Hmm...jag bajsar typ en gång per dag och det är någon gång efter frukosten.

2007-08-16 @ 11:34:52
URL: http://scharonne.wordpress.com
Postat av: Caroline

Mohahaha! Hör på mig och avundas! Jag har bajsat 3...TRE gånger idag! Lite mer än vanligt kanske...är nog tack vare ostbågarna( jupp, funkar fint för mig också) jag åt igår.
Men även när jag inte ätit en massa sånt så bajsar jag oftast runt fyra gånger på en dag...det ni! Nästan alltid två gånger innan 12:00. Vettefan va det beror då, har alltid haft en kickas ämnesomsättning. Förutom ostbågar å en jävla massa kexchoklad så äter jag rätt nyttigt, grönsaker och fullkorn i mängder, fina grejjer det!

2007-08-16 @ 13:58:42
Postat av: therése

men jag vill med bajsa bra ;d

2007-08-16 @ 21:53:16
Postat av: ronnie

70 procentig chilisås på allt (den där äckelröda som finns på vissa kebabhak)
ren jalapenospad
och massa massa wasabi

2007-08-17 @ 00:22:59
URL: http://wasabilicious.blogg.se
Postat av: Anna

Jag fullkomligt älskar och beundrar dig som vågar skriva om bajsvanor och mode i samma blogg <3<3<3

2007-08-17 @ 00:46:30
Postat av: L

ja, det har jag men den har blivit mycket bättre nu när jag är normalviktig! Det har ju mycket med menscykel och så att göra också.

2007-08-17 @ 01:24:17
Postat av: Therese

Plommon. Mängder med plommon. Eller körsbär. Då händer det grejer.
Russin funkar också ibland.

2007-08-19 @ 14:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback