Johnny Scharonne

Min kära vän Johnny Scharonne tar de bästa outfitbilderna. Mina suger i jämförelse, mina har noll humor i jämförelse. Johnny är bäst. Så är det. Bara se.

image1346image1345



image1347image1348


Men inte bara det! Stilen är dessutom, minst sagt, väldigt personligt. Vissa snackade byxdress, vissa snackade catsuit. Men Johnny är egentligen den enda som gjorde något kul av det.

Och Johnny är dessutom skitsnygg. Väldigt snygg. Sådär så man bara dör i helvete jävla skitsnygg.

Folk förväxlar oss då och då. Blandar ihop oss. Det tar jag som en komplimang. En särdeles jäkla bra komplimang.

http://scharonne.wordpress.com/

Kommentarer
Postat av: Johnny Scharonne

Buhuhu...Jag är rörd - inte skakad!

Postat av: alex

i'm in love ;)

2007-08-29 @ 21:38:59
Postat av: Spindelmannen

Vart får jag tag på spiderman dräkten?

2007-08-30 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback