Gårkvällens outfit

image1940


Sedan en kvällsvariant. Dagsoutfiten skulle ju ha fungerat bra, men kjolen sprack i den lilla gångslitsen baktill. Får se vad jag kan göra åt det. Inte för att jag blev onöjd med kvällens val, direkt.

Jacka: Mango
Halsband: H&M
Klänning: Monki
Strumpbyxor: H&M
Pumps: Skopunkten

Jag gillar hur strumpbyxorna fångar upp färgen perfekt från FEJKBÄRNSTENEN i halsbandet. Syns kanske inte så tydlgt i bilden, strumpbyxorna går egentligen mer åt senapsgult än orange i faktiska livet.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint :)

2007-12-21 @ 15:59:06
Postat av: Camilla

skitsnyggt!

Postat av: S

Jag tycker typ att det här är det snyggaste du någonsin har haft på dig!

2007-12-21 @ 18:52:38
Postat av: Camilla

Vilken helt underbar jacka!! Va de längesen du köpte den??

2007-12-22 @ 17:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback