Gräsligt blir underbart

image1971



Vet inte om det blir något reafyndande i år för min del. Min ekonomi en månad frammåt är satt i kabrashet på grund av gigantisk elräkning och eh... ny dator. Så det kan gå. Men jag behövde en ny dator. Mina andra två sjunger verkligen på sista versen och jag orkar inte hålla på och byta ut delar och uppgradera som jag gjort de senaste åren. Det fick bli en purfräsch.

Ni kan istället få bli glada åt
Sofia Dahléns reafyndande i form av de fantastiska och lite underliga skorna från Miu Miu! Skorna är egentligen en stor kombo av en massa saker jag vanligtvis anser förskräckligt på en sko. Brunt lack, sömdetaljer och... vad nu det där framtill kallas. Men tillsammans blir det otvivelaktigt väldigt väldigt intressant, och därav fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: pc

Ja vad annat kan man göra när man är pank än att se till att man förblir pank genom att konsumera än mer :-)

Postat av: Hanna Fridén

pc: Jag är långt ifrån pank, och dessutom så ska du veta att både elräkning och dator är något jag behöver för att utföra mitt jobb: Som jag alltså får pengar för, dårå. Din poäng är exakt vaddå?

2007-12-29 @ 18:01:56
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: Maria

Underbart är rätta ordet! :)

2007-12-29 @ 18:23:48
URL: http://www.shoppoholic.blogg.se
Postat av: sofia dahlén

evis sa att de ser ut som glass. Typ big pack med tre olika smaker. Det tycker jag är helt underbart.

Jag själv tyckte inte särskilt mycket om det förrän för några månader sedan, och har fortfarande svårt för de slarviga varianter som tex. zara haft i höst men jag tror att sömdetaljerna är på väg tillbaka efter att under en lång period förpassats till riktigt taskigt trashiga vista stövletter.

2007-12-29 @ 20:56:30
URL: http://www.conspicere.se
Postat av: Lo

fucketifuckfuck va fina.

Postat av: Julia

muchosnygga!

2007-12-30 @ 02:09:33
URL: http://www.bagladies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback