Robert och jag brottas




Jag är, i regel, en oerhört kysk människa. Det kan gå halvår eller år mellan det att jag hänger mig sexuellt med andra individer. Mina vänner brukar fråga: "Hur, hur orkar man? Hur klarar man av det?"

Enkelt. Jag har andra utlopp. Utlopp jag föredrar långt mer. Att mycket välvilligt, om ändock misslyckat, försöka brotta ner mina stiliga, manliga vänner på efterfester 6 på morgonen.

I dag har jag tränat, i övrigt, nästa gång ska jag fanimej slå dig, Robert.



Porrig voiceover: Karolina -
city-living.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL OCKSÅ BROTTAS MED ROBERT! :(

2007-12-17 @ 19:40:09
Postat av: Marre

Skulle gärna bli nedbrottad av honom - så snyyygg

2007-12-17 @ 19:54:48
Postat av: Perfa

Den där Robert är sexig, kör!

Postat av: Perfa

Den där Robert är sexig, kör!

2007-12-17 @ 19:56:00
URL: http://perfastic.blogspot.com
Postat av: Daniel

Jag vill brottas med DIG, Hanna! Jag lovar att jag kan lyfta dig minst lika högt som Robert, och jag kan även tänka mig att förlora för din skull.

2007-12-17 @ 21:18:21
Postat av: A.

Hanna, jag vet att du har sagt att din och Roberts relation enbart är vänskaplig, och jag vill bara säga att jag tycker att det är fint. Det är så ofta folk som umgås som råkar vara av samma kön blir obekväma så fort de rör vid varandra för att de förväntas ha sex eller hångla. Jag tycker att det är fint att ni har en relation där ni uppenbarligen kan lekas loss, utan att det handlar om erotik, helt avslappnat. Jag önskar jag hade sådanna manliga vänner också, men de flesta man börjar så med brukar ju bli till något annat ändå.

Jag uppskattar helt enkelt din syn på folk som verkar vara mer individsbaserad än könsbaserad. Det gör mig varm inombords.

2007-12-17 @ 21:24:21
Postat av: Martin

Han Robert är verkligen snygg! Jag hoppas att ni enbart är vänner för att han är bög eller så? Lova mig det.

2007-12-17 @ 21:29:16
Postat av: Ellen

Shiet. Du är verkligen stockholmare.

2007-12-17 @ 21:35:10
Postat av: En annan Ellen

Fan Hanna, när jag läser din blogg verkar mitt liv så jävla tråkigt. Årets höjdpunkt: Klämde perfekta pormasten på näsan idag.

2007-12-17 @ 23:49:37
Postat av: Estelle

haha skojigt det ser ut!

2007-12-18 @ 00:32:15
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Karolina

Hahaha tack för det där hörru:-)

2007-12-18 @ 10:46:19
URL: http://city-living.blogspot.com/
Postat av: Malin

Jag älskar att det är porrfilms-soundtrack i bakgrunden!

2007-12-18 @ 14:23:35
URL: http://komaiszko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback