The Dresden Dolls - Coin operated boy

Okej. Första gången jag någonsin postar en låttext här. Jag tycker egentligen att sånt är så jävla skittöntigt att det inte är klokt. MEN! Jag behöver att ni lär er en text tills imorgon när ni självfallet kommer och festar på Spy Bar, jag dj:ar ju, som sagt! I Vita!

Den här låten är inte så fruktansvärt party, utan väldigt lugnt och fin. Därför behöver jag att ni lär er den utantill eller skriver ut texten på papper. Så sjunger vi med. Så blir det fantastiskt.

Så!

The Dresden Dolls - Coin operated boy

coin-operated boy
sitting on the shelf
he is just a toy
but i turn him on
and he comes to life
automatic joy
that is why i want
a coin-operated boy
made of plastic and elastic
he is rugged and long-lasting
who could ever ever ask for more
love without complications galore
many shapes and weights to choose from
i will never leave my bedroom
i will never cry at night again
wrap my arms around him and pretend....

coin-operated boy
all the other real
ones that i destroyed
cannot hold a candle to my new boy and i'll
never let him go
and i'll never be alone
and i'll never let him go
and i'll never be alone(go)
and i'll never be alone(go)
and i'll never be alone(go)



Sedan räcker det.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Handlar den här låten liksom om.. eh. Ja. Nää..

Postat av: Mikaela

Woho, Dresden Dolls, det är bra skit (även om jag har lite svårt för vissa delar i texten på den hära)

2007-12-04 @ 21:18:55
URL: http://stalkamig.blogg.se
Postat av: ronnie

usch posta låttexter går faktiskt bort =P

2007-12-04 @ 21:52:29
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Niclas Rislund

Kör Avenue D - 2D2F

Jag kan redan texten så det är lugnt.

2007-12-04 @ 22:46:53
Postat av: Annika

Hahaha, jag förstår att du aldrig skulle stå ut med att läsa min blogg!

2007-12-05 @ 02:15:59
URL: http://beautifulones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback