Underbara halsband

image1934


Smycken, precis som skor, är väl inte heller en sådan där grej jag brukar shoppa på H&M. Direkt. Men det här halsbandet fick mig nästan att kräkas av ren och skär lycka! Jag älskar stora och blaffiga smycken i överflöd, som ni vet, men jag är ett klantarsel så saker kommer regelbundet bort eller går sönder, så när jag väl hittar något jag gillar blir jag så glad!

Och det här halsbandet är fantastiskt. Det är gigantiskt. Det är fint. Och det andas till och med lite av samma överdådiga stil som man kan hitta i Final Fantasy-spelen, och gammal spelnörd som jag är så passar det mig perfekt.

I övrigt har jag nästan bara hittat skitfula stora halsband i affärerna. Med stora, oformliga träbitar, fjädrar och hajtänder. Och eh, nej, jag vill inte ha en jävla drömfångarna runt halsen, tacksåmycket. Har de inte sett ut som en vandrande indianmyt i en B-film från USA så har de varit alldeles för korta för att fungera bra, och jag föredrar om halsband inte minimerar hela min hals och breddar mitt axelparti, som korta halsband med stora hängen har en tendens att göra.

Så, loves it! 198 kronor. Billigt och bra.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hanna! Jag tänkte fråga dig vad du tycker om den här klänningen: http://www.asos.com/Victoria-Beckham/Asos/Satin-Bow-Shift-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=206730&cid=4168&clr=Black&sh=0&Rf-100=Evening%20Dresses
Kul och veta vad du tycker!! Hälsningar Sara

2007-12-20 @ 14:20:16
Postat av: Maria

Störtsnyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback