Vinnaren!

image1856


Viktor vann överlägset med 215 röster! Vi gillar välklädda män, och killar som vågar göra sig fina. Det står helt klart. Glöm inte att besöka Viktors blogg på
heybusdriverkeepthechange.blogg.se och gratta honom ordentligt, det förtjänar han!




image1855Viktor vinner även klockan från Tritoni av ett värde på 795 kronor som Stylistonline.se spronsrar med! Glöm inte att kolla in deras site och bland annat ta del av deras julkalender. Hitills har Stylistonline erbjudit en trevlig rabatt på diverse nätshoppar varje dag, så missa inte att kika in ofta för att kolla om det är något för just dina shoppingbehov!














Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du vad jag tror?!?
Han var visserligen välklädd + en schysst soffa som tillbehör, men framför allt var han ju nice att titta på, söt och så ju! *ler*
Tror faktiskt att det gav honom en massa pluspoäng i omröstningen.

Postat av: Elin

Fan vad stolt jag är över min Viktor som jag alltid kunnat diskutera fashion med genom åren. Han är grym.

2007-12-07 @ 21:11:01
URL: http://fruition.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback