Dagens outfit 14 februari 2007

14feb07Satinblus: Stenströms Slimline
Jeans: JPG by Jean Paul Gaultier
Stövletter: Din sko

Jag köpte två av de här skjortorna, det syns inte riktigt på bilden, men de sitter så fasansfullt snuskigt bra. Jag blev överlycklig. Satin och siden är utan tvivel mina största favoriter, precis som blått, i alla dess former, är min absoluta favoritfärg.

Mina krav vad gäller skjortor och blusar är följande:

Följsamt, mjukt material
En närmast erotisk bra passform i ryggen
Lösa ärmar
Slag som glider ner en bit på handen.

Tajta skjortor avskys.

Eller än värre, tajta skjortor i stretch.

Självfallet får det inte vara den minsta lilla glipa någonstans vid knapparna, heller. På bilden ser det ut att vara det, men jag står konstigt. Annars brukar jag alltid ha problem med byst och bröstkorg när det kommer till skjortor. Vanligt fenomen.


Sedan har vi självklart favoritbyxan, som accentuerar mina sprinterlår mycket fint.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hanna, herr Linderholm har författat ett öppet brev till dej. Har du sett det?

2007-02-14 @ 18:28:04
Postat av: marina

Hi. Are you interesting in a link exchange with my blog ?
Marina
http://www.marinamode.com/blog/

Postat av: DiscoDan!

Sprinterlår - definitivt! Väldigt fina former I must say.

Favoritbyxan - Hrm. Kan du inte slänga upp en bättre bild på dom om du orkar, tror den där bilden inte riktigt gör dom rätt. Kan inte bestämma mig för om jag gillar dom, eller om jag... inte gillar dom. =P

2007-02-15 @ 07:04:43
URL: http://lehnberg.net
Postat av: Anonym

aaaaaaaah va fult

2007-02-15 @ 10:31:24
Postat av: Anonym

du liknar nån, en kändis.. vem?

2007-02-15 @ 13:06:56
Postat av: Anonym

ingen hit direkt :P

2007-02-15 @ 15:05:57
Postat av: Råa

Tips om jobbiga och knapp-putiga skjortor: Ha ett linne under. Då brukar de flesta skjortor bli slät och fina över bysten. (fyyy vilket jävla tantinlägg, låter som nått man kan läsa på "läsarnas sidor" i Allers, typ "jag brukar alltid ta bort blodfläckar från bakkavlen med lite äppelcidervinäger,funkar alltid." Ledsen för det)

2007-02-15 @ 15:48:27
URL: http://skogsraas.blogg.se
Postat av: elsa

har du varit sprinter? :O

2007-02-15 @ 16:52:13
Postat av: Sara

Du är så jävla snygg! Aff, var bara tvungen att få det ur mig.

2007-02-15 @ 20:49:01
URL: http://sarafia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy fan vilka byxor...

2007-02-16 @ 12:07:45
Postat av: Mathias

Tycker du ser jättefin ut! Älskar satinblusar på tjejer! (hmm får jag säga så utan att bli bespottad?)

2007-07-14 @ 03:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback