Klubb Kafka - Carpe Noctem 6 januari

På lördag invigs klubb Kafka som min kompis Magda är en av arrangörerna till! Jag ska möta upp henne om en dryg halvtimma och vi ska fixa lite flådig inredning, tjoho! Jag kommer att befinna mig där och ha kameran i högsta hugg.

Därför tycker jag att du ska infinna dig på Klubb Kafka, i Carpe Noctems lokaler på Bondegatan 1C(Södermalm) i din snyggaste outfit så att jag kan få nöjet att plåta dig, och för att du ska få nöjet att njuta av bra musik och världens bästa jävla sällskap.

Från Kalendarium:

"Nya Klubb Kafka på Carpe Noctem spelar dansant prettomusik man förhoppningsvis inte kan sitta still till. Det bjuds på dansant postpunk, indie, new wave samt andra favoriter ur skivsamlingen."

Förutom det så står Dödens Lammungar på scen kvällen till ära.

Åldersgräns: 20.
Inträde: 20 kr.
Tid: Lördag, 20:00-01:00

KOM NU!

Kommentarer
Postat av: Maria

Skit också att man inte håller till i Sthlm då. Jag diggar Dödens Lammungar!
Ha det så trevligt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback