Teatron - och alla underbara!

jagteatronFantastisk bra kväll på Teatron, mitt redan fantastiskt goda humör blev spurrat av den goda stämningen och den underbara musiken. JoJo De Freq var DJ, och förutom det faktum att hon såg jävligt cool ut så var hon himla kompetent vid DJ-bordet. Jag hoppas hon kommer tillbaks.

Jag gick omkring och fullkomligt strålade av lycka, mitt humör är på topp, livet är bra och äntligen, äntligen har man börjat märka att solen tittar fram mer om dygnet. Livsviktigt. Jag har dessutom vant mig vid de skruvade arbetstimmarna och kan nu vända på dygnet efter humör. I början var fotojobbet en riktig pers, nu har det äntligen börjat fungera för mig på riktigt!

Den tuffa bilden på mig är tagen av Lizzie, hon är underbar, Strålande underbar tjej med läcker 60-talsstil.

Nu ska jag pallra mig hem från mitt kontor, jag hoppas att ni alla har haft en strålande helg och tack till alla som ställt upp på foto! Ni är underbara, fullkomligt strålande. Om en bild jag tagit på er skulle råka ha blivit osmickrande så är det mitt fel, inte erat, och då får ni ge mig lite bannor via mail! I love you, faktum är, jag älskar alla just nu. Alla. Alla är underbara. Allt är underbart.

Livet är helt enkelt strålande.

Jag drack en öl för flera timmar sedan, så jag är dessutom fullkomligt nykter i skrivande stund.

Kommentarer
Postat av: Micael Warg

SÅ snygg!

Postat av: multiman

alltså, JoJo De Freq hade ju ingenting att komma med mot kornel om jag ska vara ärlig. Han borde bara lira där själv istället eftersom det är när han lirar det är som bäst. Fast det kanske är bra med omväxling, vad vet jag.

Snygg var du igår iaf.

2007-02-04 @ 11:32:07
Postat av: cc

snyggaste kläderna på länge! varifrån?

2007-02-04 @ 13:00:21
Postat av: ylva

brukar inte kolla folks bloggar för de sprider bara dålig energi tycker jag, men åh vad lycklig man blir av ditt inlägg! kram!

2007-02-04 @ 15:43:38
Postat av: Isabelle

Instämmer med Ylva, din blogg sprider grym energi!
Snygg bild också!

2007-02-04 @ 16:33:28
Postat av: Peter

Finfint inlägg, vännen! Snart måste vi nog faktiskt ses. Det var ju evigheter sen. Å andra sidan sover ju du när jag jobbar och tvärtom...

2007-02-04 @ 17:47:04
URL: http://ten-thirtyone.blogspot.com
Postat av: emma

två jobbfrågor:
hur orkar du gå ut så mycket?
och det här med kontor, hur funkar det för dig? får du mer gjort än om du jobbar hemifrån (fast det gör du kanske aldrig...)? lite nyfiken eftersom jag själv funderar på det där med kontor.
puss!

2007-02-04 @ 19:48:16
Postat av: Fröken SötSur

Riktigt tuff bild måste jag säga.

2007-02-04 @ 20:49:27
URL: http://suratanten.blogs.se
Postat av: Hanna Fridén

Micael: Thank you darling! :D

multiman: Jag gillar också Kornél en väldig massa! Men jag gillar chokladpudding också, ändå äter jag det inte varje dag. Och tack!

cc: Tack! Örhängena är från Glitter, Polon från HM och tröjan i Large som jag använder som klänning kommer från Gina Tricot.

ylva: Trevligt att jag kan bringa lite glädje, kram på dig, rara du!

Isabella: Tack så mycket raring! :D

Peter: Du menar att du sover under vanlig dagtid? Jag har helt normala tider måndag-onsdag exempelvis.

emma: Hur jag orkar gå ut så mycket? Jag förstår inte riktigt vad du menar! De enda gångerna jag gått ut under den senaste månaden har varit: 1. Stureplansfesten. 2. Spy bar (samma dag som stureplansfesten) och sedan Cocktail club på grodan i fredags när vi skulle hejja på Kornél under DJ-tävlingen. Dvs, två dagar, båda under förra veckan. Jag jobbar ju liksom på Teatron tre dagar i veckan.

Och angående att jobba hemifrån så har jag ingen erfarenhet, jag jobbar i min ateljé! Puss och kram!

2007-02-04 @ 20:59:46
Postat av: elisabet

så snygg du var!

2007-02-04 @ 22:59:35
URL: http://eowania.com/lamode/
Postat av: fade

Så otroligt snyggt med grått och gult. Och så örhängena till. Helt perfekt.

2007-02-05 @ 01:13:27
URL: http://www.fadeandshade.com
Postat av: gagga

Suveränt snyggt! Fantastisk modell o duktig fotograf!

2007-02-05 @ 07:48:44
URL: http://gaggas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback