Wardrobe Stockholm har kvällsöppet!

Den 30 november, dvs. på torsdag så har Wardrobe Stockholm kvällsöppet. De bjuder på skumpa, något gott att tugga och dessutom på 15% rabatt på hela sortimentet eller "ta tre och betala för två".

Det hela börjar klockan 18:30 och slutar klockan 21:00!

Wardrobe Stockholm ligger på Hökens gata 7. Hökens gata är en tvärgata till Götgatan precis högst upp på Götgatspuckeln som går upp mot Mosebacke Torg.



* Erbjudandet gäller allt förutom Engström Design och Anna Broström.


En kul liten notis är att jag bor exakt 50 steg från deras port, och jag är inte den enda som kontrollräknat!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Varför bor man så extremt långt ifrån stockholm då. :/
Suck suck.
Hoppas du hittar något då :)

Postat av: cherry

jag tror att jag jobbar typ hundrafemtio steg därifrån haha.

2006-11-27 @ 19:21:33
URL: http://cherryontherocks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback