Emilia Pavlovski!

Pinsamt av mig, jag har glömt länka Emilia Pavlovskis blogg. Det ska åtgärdas. Det finns många goda anledningar till detta.

1. Jag gillar Emilia skarpt
2. Vi är födda samma år
3. Vi har gått i samma skola (Katarina Norra)
4. Hon har också jobbat som Stureplansfotograf!
5. Hon har attityd och vet hur man jobbar sig uppåt (Bra förebild!)

http://www.stureplan.se/blogs/emilia/


Klart att Emilia ska länkas, nu på störten. Här är en fyllebild tagen av henne och Viktor på Hell's Kitchen förövrigt. En kväll då jag var mycket packad, sedan gick jag och Emilia vidare till Spy Bar. En bra kväll, mycket bra kväll.

image1172

Kommentarer
Postat av: Anonym

om man inte vet hur hur man gör, när man ska göra ett peace sign, så ska man INTE göra det!!! för man ser bara dum ut!

2007-06-15 @ 20:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback