Lite manga?

Jag tittar igenom mina gamla samlingar med illustrationer. Jag hittar den här och blir ganska road. Jag kommer bestämt ihåg att jag inte gillade den det minsta när jag gjorde den, men idag gillar jag den skarp. Under perioden jag fortfarande tecknade manga, eller mangainspirerat, så verkar jag ha bearbetat bilderna mer än vad jag oftast gör idag. Fler detaljer och så vidare.



Det känns lite synd att tålamodet tryter idag, jag får helt enkelt börja läsa mer manga igen, eller något.

Kommentarer
Postat av: Evis

Byte av ämne: Jag såg att "dina" gula kilklackade sandaler från Skopunkten är ner på 99 kr nu. Så hur ska jag kunna motstå dem? Jag köpte ju just de hemskt tacky kilklackade sandalerna i lack med dödskalletryck på DinSkos rea. Jag tror inte (och min man är säker på) att jag egentligen behöver mer skor.
Men de är så fina. Det är tur att Skopunkten ligger en bit ut från Göteborgs Centrum, och att jag har tre brutna tår, det är svårare att ta sig dit då ;)

Postat av: Hanna Fridén

Evis: AJ! Hur fick du tre brutna tår? AJ! Har man tre brutna tår låter det dessutom lite svårt att gå i höga kilklackar! Jag bryter min stortå då och då, och det gör ju liksom tillräkligt ont.

2007-06-27 @ 11:00:49
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: Smartasmia

Ahh..du vet ju redan vad jag tycker om din talang:-) Det här var ytterligare ett underbart exempel!

2007-06-27 @ 11:10:06
URL: http://monokel.blogspot.com
Postat av: Evis

Tårna är faktiskt brutna med flit. Jag hade sk. "hammartår" pga min reumatism, dvs att tårna var krökta som klor. Obekvämt att gå med, svårt att få plats i skor och dessuotm ledde till inflammationer i framfoten. Så jag gick till farbror kirurgen och tog bort halva leden. Så nu är de tre mellersta tårna på vänsterfoten "lealösa" i ordets bokstavliga bemärkelse.
Det blir nog bra, men det tar så lång tid att läka och bandaget gör att jag inte kommer i några skor utom ett par för stora tygskor :(

2007-06-27 @ 12:47:33
URL: http://web.comhem.se/~u31138198/main.html
Postat av: Paui

Åh, manga... För ett år sen (eller mer) var jag mangafrälst och ägnade typ all min fritid till att läsa manga, teckna och kolla på anime. Jag saknar det! Det var så skönt att få gå in i sin egen värld där alla hade långa smala ben, stora ögon och obefintliga kärleksproblem, haha.

2007-06-28 @ 01:07:35
URL: http://paui.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback