Modellandet

Nu är jag tillbaka från plåtningen! Även om jag bara har en massa hudsmink så känner jag mig mer sminkad än någonsin, hudnaturell som jag brukar vara hela sommaren igenom, det är inte så jävla härligt att svettas med puder och foundation direkt.

Jag lovar att säga till direkt när bilderna är uppe och vad de är för, fast ni kommer kanske märka det själva med tanke på att de tydligen ska sättas på stora planscher runt stan, om jag förstått det hela rätt. Haha.

Men det gick väldigt bra, kändes väldigt bra i varje fall. Nu vill jag ha en jävla massa mat, men chefen pickar och pockar och försöker befalla mig att retuschera 120 bilder för Norstedts.

De är från andra värlskriget, eller tidsperoden runt där.
Allt är som vanligt igen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu blev man nyfiken!

Postat av: Evis

Kommer du visas upp även i landsorten?
Vad är det för foton? Jag är på 40-50-talskick vad det gäller kläder just nu, så bilder på folk skulle jag älska. Pansarkryssare och sån't däremot känns sådär.

2007-06-28 @ 20:30:45
URL: http://web.comhem.se/~u31138198/main.html
Postat av: Vanessa

Fan va kul! Hoppas bilderna blev fina :)
Får man fråga hur lång du är?

2007-06-28 @ 21:00:07
Postat av: Hanna P

gu vad kul, jag ska börja ställa upp på lite mer smink- och hårmodell grejer tror jag... är för kort för att klara nått annat :)

2007-06-28 @ 23:21:17
URL: http://hannapannapersson.blogspot.com
Postat av: Michaela

Om vi som bor i Uppsala inte kommer att se bilderna så lär du ju säga till, för bövelen!

2007-07-01 @ 23:56:08
URL: http://www.pickamela.deviantart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback