Alexander McQueen, alla herrars kung

De som mailar mig oftast angående stiltips är, förvånansvärt nog, killar! Då jag har en ovanligt stor manlig läsarkrets för att vara en "tjejblogg" så tänkte jag utveckla det här området för er, mina kära herrar.

Ett av mina absoluta favoritmärken vad gäller herrkläder är, och lär alltid förbli, Alexander McQueen.

Stil, snitt och frisyrer, och även valet av modeller brukar vara väldigt, väldigt lockande. Jag vill att ni ska se ut så här i vår, mina herrar! Antingen detta eller väldigt färggrant. Om ni kör på öppna linnen så rekommenderar jag att ni har ett annat linne under, möjligtvis i ett skirt material, som är sneddat mot motsatt håll än överplagget.

image896image898image897
image899

Bilder från
www.style.com

Kommentarer
Postat av: Szofia

totally adore alexander mcqueen.

Postat av: Goran

De tre sista bilderna påminner om en "medveten" rom i stylingen.

2007-03-15 @ 21:25:13
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du har passion för mode!
Och undrar om du är intresserad av att skriva om herr och ev. dam mode på en hemsida?

Mvh kristian

2007-05-13 @ 18:39:57
Postat av: Aurosia

Jag kunde inte hålla med dig mer. Manligt, men ändå inte macho.
Mums.

2008-03-16 @ 15:03:08
URL: http://theheartbeatofadoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback