Teatron, min lediga kväll!

Bilder från Teatron! Det var Gustaf Sjöholm som fotade igår, han var riktigt trevlig. Han sa att Teatron var mycket mer avslappnat än de andra ställena på Stureplan, och det håller jag med om och är glad för!

Max kände sig inte så läcker på bilden, så jag gör en Pavel Maira (
http://blogg.pavelmaira.com/) och lägger på en ledsen påse.

Jakob Wikander, Max Bergå och jag.


Förövrigt så bafann sig ungefär en miljard andra fotografer på Teatron just den kvällen, fotografer från tidningar och dylikt. Då det var en riktigt, äckligt bra kväll så kändes det väldigt bra.

Kornél Kovács var på bra humör, hans humor i sitt esse!

Kornél: Varför har du inte bjudit in mig till din födelsedagsfest?!
Jag: Eh, ah, alltså, för tio minuter sedan bestämde jag att jag KANSKE möjligtvis ska ha en, men visst, klart du får komma!
Kornél: NEJ, DET KAN JAG INTE. JAG ÄR I BERLIN DÅ! HAHAHA!




Daniel Örhn tyckte att jag skulle komma på Ace (http://www.klubbace.se/) på min födelsedag på lördag, så nu står jag plus sällskap där med. Vi får se, jag saknar verkligen Ace, det känns som att det var en miljard år sedan senast.

Som ni ser så förföljer den nya finnen, den över munnen mig. Jag känner mig besudlad, men är mycket nöjd med bilderna på mig ändå.

Kvällens outfit:

Klänning: HM
Tights: Bik Bok
Lackstövletter: Second hand, Myrorna Götgatan

Nu kanske ni undrar varför i hela helvetet jag går till Teatron på min lediga dag? Jo, för det första har jag tappat mitt legg och inte hunnit få ett nytt, så det blir ställen som Stureplansgruppen har då de känner igen mig och vet att jag fotar för dem. För det andra så är Teatron helt enkelt en av de bästa alternativen i stan, och på onsdagar finns det ingen annan klubb som ens kommer i närheten av Teatron. Det var, med andra ord, inget hårt val.



Kommentarer
Postat av: daria

jag fick en härlig bild på dig också!!!

kram!

Postat av: Victoronia

han där jakob var inte illa...*flämt*

2007-03-15 @ 17:47:43
URL: http://victoronia.blogg.se
Postat av: Ami

Ja fucking jävla hell vad mycket fotografer det var där igår! Jag tycker det tenderar att bli obehagligt. Man känner sig helt omringad av dem och så blir folk stela då fotograferna inte kommer fram och ber om att få fota utan fotar ut mot dansgolvet (fast med en själv som uppenbart motiv) och man har inte en aning om vart bilderna hamnar...

NÄ USCH!

Postat av: daria

jag de va läskigt många som plåtade. sick. men det händer inte mycket på onsdagar och teatron har ju snyggt folk.
här hamnade mina bilder i alla fall.

2007-03-16 @ 12:12:03
URL: http://trig.com/stockholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback