Festen på lördag

Trevligt.

Jag ska ha fest på lördag, dårå, för att fira att jag kan vara verkligt social på helgerna igen, äntligen. 40 pers har hitills osat JA TACK, så det kommer att bli en slående bra fest. Jag räknar med att många fler kommer OSA under morgondagen och under lördag dag.

Folk kommer vara där vid olika tidpunkter, då många jobbar inom klubb och måste dra iväg sedan, så genomströmningen kommer att vara perfekt. De arbetande inom klubb kommer att vara där 19:30 - 21:00 någonting, sedan kommer vännerna som fick intensiv klädångest innan de skulle åka trots att de tänkt tima festen bra och fick stå någon timma extra framför garderoben och slita ut allt junk på golvet, efter det kommer alkisarna som måste föra hemma hos sig själva innan de förar på en förfest hos någon annan. Sist, men inte minst, kommer de som andra ringer dit, de kommer att dyka upp sisådär 10-20 minuter innan vi ska gå och försinka oss. Deras närvaro kommer att göra mig förvirrad. Jag kommer inte uppfatta vilka de är under hela kvällen. Men det är okej, förgyllar de mina vänners kväll så förgyller de även min.

Jag har säkerligen glömt någon. Om du känner mig privat så kan du droppa mig ett mail på:
[email protected] jag är säker på att jag inte undvikit dig medvetet eller hatar dig, det är jag säger på. Jag vill att du ska vara säker på det med.

Kommentarer
Postat av: sanna

vad skoj!

Postat av: tova

är det dresscode?

2007-05-31 @ 21:10:38
URL: http://irinisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback