Sephoras hälsolinje

Jag skriver om Sephoras nya hälsolinje på Fatale.se

"...Hitills låter all fine and dandy, kan man få ut vitaminer och annat nyttigt till folk som tidigare ansett det för flummigt så kan jag enbart se det som bra, men att Sephora i samma veva lanserar ett bantingsprogram i kombination med diverse kosttillskott tyder på att skönhetsvärlden fortfarande leker med saker som i faktum fortfarande har med mer folks dåliga självkänsla att göra, än faktiskt välmående..."

Anledningen till varför jag notifierar er här när jag skriver på Fatale är att jag vet med mig att alla mina läsare inte riktigt fastnat för Fatale ännu, till slut kommer det kanske något som ni fastnar för, och därav kanske ni fastnar för resten av Fatale som hela tiden blir bättre, och som nu är hundra gånger bättre än vid lanseringen!


Kommentarer
Postat av: sofia

jag gillar bara fatale mer och mer!

2007-05-04 @ 11:51:29
Postat av: Lina

är jag dum i huvudet som alltid uttalar det där namnet som "Sepehora"?
det är det första som kommer upp i huvudet varenda gång jag läser det där ordet.

2007-05-04 @ 12:50:22
Postat av: Hanna Fridén

sofia: Jag med faktiskt :D!

Lina: HAHAHAHHAHAHHAAHHAHAHAHHAHA. Det är underbart!

Postat av: Jenny W

Jag gillar fatale! Ni är himla duktiga och driftiga!

2007-05-04 @ 14:36:28
URL: http://jennyolivia.blogg.se
Postat av: Victoria

Jag måste bara ge er extra cred för at ni är så duktiga med att uppdatera! Det tror jag också är ett klokt sätt att behålla läsare.

2007-05-04 @ 15:31:06
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHA, sepehora :D:D:D

2007-05-04 @ 20:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback