Beyond Retros nya butik

Buhu! Jag hade sett så mycket fram emot Beyond Retros invigningsfest av deras nya butik på Mäster Samuelsgatan 56. 600 kvm härlig second hand, lovely! Men ja, jag var för sjuk för att gå, vilket kändes trippelanus. Jag får hur många värdelösa inbjudningar som helst till saker hela tiden, eller, de flesta bra egentligen - men få saker som jag känner skulle vara kul för mig (stora champagnefester är inte min grej, punkt).

Men det här var en sådan grej som jag sett fram emot i typ en månad sedan de berättade om det på Beyond Retro på Åsögatan när jag var där och lämnade tillbaka kläder efter en modeplåtning. Och så blev jag för sjuk! Bläääh!

Jag ska i alla fall pallra mig dit så snart jag blir frisk nog för det, jag förväntar mig inget annat än fantastiskt.

image1668Och på tal om fantastiskt. En bild från invigningen.

Vet någon varifrån den här fantastiska, räfflade skinnjackan kommer ifrån som Sara Litzén har på sig? Tokigt grym. Jag vill ha.

Varifrån?












Foto: Ivan Nunez.
Stureplan.se
 



Kommentarer
Postat av: estrelle

Den är inte i skinn utan tunn polyester eller nåt och är lång och kommer från topshop i våras.

2007-11-07 @ 19:57:15
Postat av: Hanna fridén

estrelle: Aha! Grymt, tack så mycket. Synd att den inte finns i butik nu, dock.

Postat av: Nora

Lät ju inte alls kul! Du får krya på dig :)

2007-11-07 @ 22:29:53
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: J

Den kommer från Zara, fast det var typ förra årets kollektion.

2007-11-08 @ 19:47:46
Postat av: Freddie

Åh. Jag var där första gången idag och det var grymt. Mycket bättre utbud än jag tycker de haft på söder, av någon anledning. Hittade ett par byxor som jag verkligen ville ha, kritstrecksrandiga med hollywoodmidja, sydda slag och storlek 28. Självklart var de alldeles för korta. *gråter*

2007-11-08 @ 20:29:42
Postat av: sara

har sett den på sartorialist blogg med

2007-12-04 @ 15:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback