Döden

image1669


Den här sjukdomen gör mig så oinspirerad att jag inte ens kan rita mangafigurer* utan att spatta och göra bajs av det, hon som var så söt i början! Imorgon ska jag nog sätta mig ner med en duk och måla på riktigt, längesedan nu.


*Den som börjar tjaffsa om att det inte heter mangafigur för att manga betyder tecknad bild, eller serie, eller vadsomfuckingjävlahelst på japanska får smisk. SMISK! BESSERWISSER NO BAKA! HANNA FRIDÈN ÄR SUGOI! SUGOI DESU NE! KAWAII HANNA FRIDÈN YATTA KUDASAI!!!!!!11ett FYRCHAN NO HENTAI!
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Skitsnyggt!

Postat av: Hampus Lundstedt

>:( Det heter inte mangafigur! Så du säger alltså att du inte ens kan rita en serieseriefigur?
漫画 【まんが】(manga)
(n) comic, cartoon, (P)

;-------))))

Men den var snygg!

2007-11-07 @ 20:30:14
URL: http://ichise.blogspot.com
Postat av: Hanna fridén

HAMPUS LUNDSTEDT NO BAKA! SMISK SMISK SMISK YATTA YATTA SMISK!

2007-11-07 @ 20:54:45
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: jessan

Ville bara säga att du ritar görsnyggt ( ursäkta göteborskan ) speciellt den med tjejen med hjärtat i handen, sjukt inspirerande. Undrade bara vad du använder dig utav när du målar dessa bilder ? Då jag själv inte har kommit bort från pappret än.
Krya på dig! sitter själv här med halsfluss och dricker äckliga flytande saker.

2007-11-07 @ 20:57:27
Postat av: Jutta

Jag kan inte låta bli att tänka åpå Idol-Kishti när du gastar sådär på japanska. Sött, dock!

2007-11-09 @ 22:33:28
URL: http://jutta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback